http://i33.tinypic.com/28u6zyf.jpg
gjord från scratch :)
http://i33.tinypic.com/28u6zyf.jpg
gjord från scratch :)
Vad är scratch för nå?
skulle tro att det är ett bild program :S
scratch=helt från början.
noobs :( :( :(
↗ till inläggetNo shit, sherlock. Mycket vacker.Gjorde denna till min CoD2 klans hemsida. Klanen heter ju 'T-Rex, så vad passar mer än en t rex?
Klicka för att se normal storlek.
Rätt så gammal, men iaf.
Gjorde den på skoj. :)
↗ till inläggetHur har du gjort den då?scratch=helt från början.
noobs :( :( :(
Alltså gitarren. :=)
pen tool, med en goldtop som mall
↗ till inläggetpen tool, med en goldtop som mall
Det ända som går att klaga på är att den ser lite kantig ut. Snyggt jobb iaf. :)
What about mine? :)
Såg allt för hackig ut vid övergången från mörkt till ljust :o
Annars var den okej! :)
↗ till inläggetWhat about mine? :)
Shitsux.
Nä, skojar (eller? :visslar: ). Men jag tycker du borde läsa lite guides om hur man får en render att blenda med bakgrunder (vanligtvis kan man bara ta vilken sig-guide som helst). Man ser ju tydligt att du har klippt in en bild utan att ta bort bakgrunden och att du kanske även har klistrat in bakgrunden från någon sida. Texteffekter kan också improvas rejält. Allt som berör sigs kan förbättras kort sammanfattat.
Förövrigt är den gigantisk. Om det är någon som ska försöka bygga ett nytt World Trade Center så bör det vara USA och inte du. ;)
Men du säger ju att den är gammal, så du kanske har förbättrats rejält. Visa nå nytt ist föfan!
↗ till inläggetHär, det var till en tävling.↗ till inläggetShitsux.What about mine? :)
Nä, skojar (eller? :visslar: ). Men jag tycker du borde läsa lite guides om hur man får en render att blenda med bakgrunder (vanligtvis kan man bara ta vilken sig-guide som helst). Man ser ju tydligt att du har klippt in en bild utan att ta bort bakgrunden och att du kanske även har klistrat in bakgrunden från någon sida. Texteffekter kan också improvas rejält. Allt som berör sigs kan förbättras kort sammanfattat.
Förövrigt är den gigantisk. Om det är någon som ska försöka bygga ett nytt World Trade Center så bör det vara USA och inte du. ;)
Men du säger ju att den är gammal, så du kanske har förbättrats rejält. Visa nå nytt ist föfan!
Ta bort scanlines, scanlines du gjort fel..
Fonten med ett "D" sabbar bilden, likaväl texten "dude" i hörnet.
Men bakgrunden var okej. 5/10.
Där har du en svår variant, gjord av mig. =)
//Megadeth
↗ till inläggetSvår? Tar högst 2 minuter att göra.
//Megadeth
3/10.
↗ till inläggetTar typ max 10 sek att göra!↗ till inläggetSvår? Tar högst 2 minuter att göra.
//Megadeth
3/10.
0.000000000001/100000000000000000
Allt du har gjort är att göra bilden fulare med din fula paint text
↗ till inläggetDet är en Google bild!!!
//Megadeth
@Arako: Jäkla cool, fräna färger!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in