det är ju orättvist att alla som blir medlem nu får 250 poäng när dom registrerar sig! :1_gryfire:
orättvist
Va jag fick 500..
Ja, man får 500. Jag undrar varför.
varför kunde inte alla fått 500 då!!!
För att vi har en kampanj =)
Gud vad fuskit :1_h:
Gud vad fuskit :1_h:
Det är det väl inte?
Vi har varit medlemar längre än de och har fått njuta av sidan mer...
Och föresten är det väl inte så viktigt med poäng å sån't?
Vissa tycker att poäng är det bästa som finns...
Vissa tycker att poäng är det bästa som finns...
Jag vet det är lite dumt me poäng
det är inte dumt men jag tycker att det ska bara vara rank men man behöver inte köpa så att ingen köper färg o sånt alla kommer vilja spamma för att få mycket poäng o köpa saker
det är inte dumt men jag tycker att det ska bara vara rank men man behöver inte köpa så att ingen köper färg o sånt alla kommer vilja spamma för att få mycket poäng o köpa saker
Det är det jag menar....
Det är väl roligt men framkallar spamare.
Poäng är lite onödigt att ha tycker jag.
Men det är ändå ganska kul.
Ja! Med pooäng blir Fuska.se forum som ett spel, Som att man ska försöka få så mycket som möjligt och det är också ganska kul med spelen men jag kör dom inte så ofta! Jag tycker det inte är dumt med poängen, Det är ju kul!
när jag vann på lotteri blev jag så glad :1_ggrinsanta:
Jag tycker det är dålit med poäng ! jag tycker att alla ska få välja skuggor o sånr gratis !.
jag vill ha poäng för att köra spelen som finns här
jag tycker att poängen ska bort men först får man önska sig nåt från affären titel skugga glitter färg eller byta namn
Det låter lite dummt man kan då istället ta bprt affären dåjag tycker att poängen ska bort men först får man önska sig nåt från affären titel skugga glitter färg eller byta namn
man önskar sig först nåt där ifrån sen tar man bort affären men affären e rolig men jag vet inte nu vad jag ska köpa nu ska sammla till en användargrupp
jag sparar till färg och sånt...men det ska vi inte prata om..åter till ämnetman önskar sig först nåt där ifrån sen tar man bort affären men affären e rolig men jag vet inte nu vad jag ska köpa nu ska sammla till en användargrupp