💬
Logga in
Fuska.se

Slipknot Konserten.

7 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

Tja!

Var det någon som såg slipknot i hovet igår??

Kan isåfall någon ladda upp lite bra foton?

Nej, jag var inte och kollade på SlipkNot då jag inte gillar bandet så himla mycket. Inte min smak av Metal, då jag föredrar System Of A Down och Megadeth som min musiksmak. =)

Men det skulle vara skönt att gå och kolla på SlipkNot någon gång i livet.

//Member

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Nej, jag var inte och kollade på SlipkNot då jag inte gillar bandet så himla mycket. Inte min smak av Metal, då jag föredrar System Of A Down och Megadeth som min musiksmak. =)

//Member

Du gillar inte SlipKnot men ändå så vill du se dem live? Konstig logik du har.

14 Nov 2008
↗ till inlägget
↗ till inlägget

//Member

Du gillar inte SlipKnot men ändå så vill du se dem live? Konstig logik du har.

Ja, det är alltid kul att se på stora band, då man inte sett på de förr. Jag ska säkert gå nästa gång de kommer till Sverige.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Flyttar till rätt forum.

15 Nov 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare

en fråga. när slipknot uppträder, får man se deras ansikten? och står dom bakom en gardin så man bara ser deras skuggor?

16 Nov 2008
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Ja, det är alltid kul att se på stora band, då man inte sett på de förr. Jag ska säkert gå nästa gång de kommer till Sverige.

Jag hade förstått det om det hade varit ex. AC/DC, Metallica eller liknande, men sen när blev Slipknot ett "stort" band? :o

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

en fråga. när slipknot uppträder, får man se deras ansikten? och står dom bakom en gardin så man bara ser deras skuggor?

De har sina masker på sig.

Jag såg dem (Y) Bra konsert. Dock var Machine Head otroligt mycket råare och bättre.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in