💬
Logga in
Fuska.se

Min Data Startas Om När Jag Kör Wow..

13 svar · startad

Trådstartare #1

När jag är inne på wow så typ efter 30 sek eller något så startas hela datorn om ..

Jag vet inte vad det är, jag har bytt grafik kort. nu har jag ett som kostar 2000kr

sedan har jag köpt ny fläkt. men ändå så vill det inte fungera..

Den som kommer på en fungerande lösning får 50 FM

:)

Senast ändrad:

Har du provat att installera om WoW och/eller installerat om Windows? Prova det till att börja med.

Trådstartare #3
↗ till inlägget

Har du provat att installera om WoW och/eller installerat om Windows? Prova det till att börja med.

Nej, Men jag vet inte om det är nödvändigt, Men är alltid värt ett försök :P

Kan testa det ifall ingen annan kommer med bättre förslag ;O

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ta och installera om spelet.

Förresten, Välkommen till Fuska.se! lol

16 Nov 2008

Daaah samma har hänt mig det är nått fel med spelet ^^ Jag vete f*n hur jag löste de slå till datan när du startar wow :D så tror jag jag gjorde

.

Senast ändrad:

Trådstartare #7
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ta och installera om spelet.

Förresten, Välkommen till Fuska.se! lol

Tack :) Ska nog försöka installera om allt

↗ till inlägget
Daaah samma har hänt mig det är nått fel med spelet ^^ Jag vete f*n hur jag löste de slå till datan när du startar wow :D så tror jag jag gjorde
Hahahaha ofta det blir bättre då ^^

Utöka RAM-minnet.

Trådstartare #9
↗ till inlägget

Utöka RAM-minnet.

Jag har 1,2gb Ram :S

Vad har du för nätaggregat?

Om du nu har ett så pass bra grafikkort som du säger kan det vara så att när den väl får jobba får inte resten av komponenterna tillräckligt med ström.

Funkade WoW bra innan du bytte grafikkort?

Är det bara WoW? om datorn blir överhettad så startar den om sig

1,2 gb är inte mkt =/ Tänk på att RAM minnet även samlar en massa data, så om du kört program före WoW så kan de ha fyllt på rejält. Dagens datorer och dagens spel kräver nästan minst 2 GB.

↗ till inlägget

1,2 gb är inte mkt =/ Tänk på att RAM minnet även samlar en massa data, så om du kört program före WoW så kan de ha fyllt på rejält. Dagens datorer och dagens spel kräver nästan minst 2 GB.

Datorn startas inte om när du har för lite RAM.
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Datorn startas inte om när du har för lite RAM.

Min Windows XP gjorde det =/ Fick tag i ett program som visade RAM statusen som låg och pressade på högsta. Köpte nytt RAM kort och voila.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in