💬
Logga in
Fuska.se

Bästa Musik På Zelda

74 svar · startad

↗ till inlägget

Song of Storms och Dragon Roost Island :)

Haha, jag gillar han gubben som sitter och spelar Song of Storms. Han finns bara med i Ocarina of Time och Majoras Mask.

I Ocarina of Time så sitter han i kvarnen i Kakariko Village, i Majoras Mask så är han på dagen i ett av rummen på hotellet i Clocktown, och på natten vid den lilla dammen.

Musiken i Forest Temple i OoT.

11 Aug 2008

Zelda's lullaby gillade jag när jag var liten..

Rätt så längesen jag lira zelda men den där Öken templet i OoT :P Kommer inte ihåg vad den heter..

14 Aug 2008
↗ till inlägget

Zelda's lullaby gillade jag när jag var liten..

Rätt så längesen jag lira zelda men den där Öken templet i OoT :P Kommer inte ihåg vad den heter..

Gerudo ;)
23 Aug 2008
↗ till inlägget

Hej!

Jag undrar vilken melodi på zelda ni tycker är bäst?

själv så tycker jag Sarias Song (Lost Woods)

vad tycker du?

MVH

Gabbe :)

Samma här:P
24 Aug 2008

den här :

Senast ändrad:

9 Sep 2008

Jag tycker om på Phantom Hourglass när Oschus snackar med Link. Den musiken tycker jag om. Den är lite sorglig :huh:

10 Sep 2008

Jag tycker att sista bossens låt i OOT är skönast av alla, vet inte varför men det måste vara för att man blir lung under fighten :rolleyes:

17 Sep 2008

Jag tycker song of time och song of storms är härligast^^

19 Sep 2008

Huvudtemat i de flesta spelen, inte f*n

vet jag vad det heter.

5 Oct 2008

Forest Temple och Sarias Song.

7 Oct 2008

gillar alla men mina favoriter är: Saria´s Lost Woods sång, the legendary hero (i början på WW), Hyrule Field sången, och den där time sången (kommer ej ihåg va den heter men det e den man spolar tillbaka tiden med i Majoras mask) :)

20 Nov 2008

Svårt, för Zelda är troligen Nintendo-serien med grymmast musik. Hyrule Field från OOT och TP är grymma. Även huvudtemat bör nämnas (ja, ni vet vilket jag menar, Zelda-temat).

21 Nov 2008

Min favorit song är Song of Storms tror att den hette så.

Senast ändrad:

25 Nov 2008

Jag älskar all Zelda musik speciellt Majoras Mask boss fight.

26 Nov 2008
Moderator Moderator

Gerudo Valley musiken i Ocarina of Time är extremt bra.

10 Dec 2008

Jag gillar inte någon speciell låt i Zelda spelen, men hela Ocarina of time är ju fylld med grym musik! Några favissar där är Hyrule field, song of time, gerudo valley och...forest och sprit temple :)

13 Dec 2008

Sarias song äger, men jag blev fäst vid orginalet av Zelda, den här som är själva temat, och song of storms.

17 Dec 2008

Allting, allting är så underbart klassiskt och fucking amazing!

28 Dec 2008

Vet inte vad som flög i mig. Gerudo Valley (OOT) och Majora's Mask Battle (MM) är ju klart de bästa.

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in