Explore Howling Fjord
Senaste Upplåsta Archivement?
heroic Violet Hold
WoW's 4th Anniversary (woho, Feat of Strength)
WoW's 4th Anniversary
↗ till inläggetVad eder denna 4th anniversary?WoW's 4th Anniversary
↗ till inläggetWoW's 4th Anniversary
Samma här. Synd att det inte var ett mount.
↗ till inläggetWoW släpptes för 4 år sedan exakt, alltså↗ till inläggetVad eder denna 4th anniversary?WoW's 4th Anniversary
↗ till inlägget↗ till inläggetVad eder denna 4th anniversary?WoW's 4th Anniversary
Man får ett achievment + ett pet nästa gång man loggar in.
Tror man behövde vara inloggad ett speciellt klockslag för att få en Achivement, fast jag kan ha fel. Står iallafall "Logged in during WoW's 4th Anniversary" när man kollar vad man ska göra för att få Achivementen.
The construct quarter
The arachnid quarter
@ naxx
↗ till inläggetNae, bara man loggade in någon gång under den 23 novemberTror man behövde vara inloggad ett speciellt klockslag för att få en Achivement, fast jag kan ha fel. Står iallafall "Logged in during WoW's 4th Anniversary" när man kollar vad man ska göra för att få Achivementen.
Emblem of heroism :P
honored with the sons of hodir
↗ till inläggetsåg vissa få de idag, 24e, är nog hela veckan ut.↗ till inläggetNae, bara man loggade in någon gång under den 23 novemberTror man behövde vara inloggad ett speciellt klockslag för att få en Achivement, fast jag kan ha fel. Står iallafall "Logged in during WoW's 4th Anniversary" när man kollar vad man ska göra för att få Achivementen.
alla wings utom frostwyrm clearat
Naxx clearat
Explore quel'danas och Going down eller up ^^
250 emblem of justice
Exalted med Knights of the Ebon hold
"Logged in during WoW's 4th Anniversary"
och "Explore Zul'Drak"
The Oculus
All northrend dungeons.
Besting the black dragonflight > Sartharion nere