Hej , Finns det något Roligt spel till psp ska köpa det snart
Finns Det Något Roligt Spel Till Psp ?
killzone,secret agent clank
Är det värkligen Roligt ? :)
Beror på...
Vad för sorters spel gillar du?
GTA VCS och LCS är ganska så kul, synd att dom laggar efter kvart.
Gillar Kriga spel , Bil spel Sport spel alla spel typ utom tjej grejer , ;):)
Tack Till Hjälpen Med Spelen ,
jag ska säga dig det bästa grafik spelet till psp och story and overall det är FF crisis core ;) ;) :lol:
FIFA09!!
Här är några spel som är värt att köpa:
(Finns väll många mer men detta är de som jag har än så länge och som är roliga att spela)
Tekken 5 Dark Resurrection
Metal Gear Solid: Portable Ops
Crisis Core: Final Fantasy VII
GTA: Liberty City Stories
God of War: Chains of Olympus
Vill lägga till en sak, den här listan har ingen inbördes orning.
kanske typ atv offrod fury eller god of war:chains of olympus=)
Nej
gta liberty city stories, need for speed undergound om det var det nya kommer inte ihåg. har inte spelat need for speed men jag kanske ska köpa det... har worms open warfare, gta liberty city stories, rachet and clank, spiderman friend or foe fasst det är dåligt, tecken. och så har min bror laddat ned chrash bandicoot till mitt psp jag har ett minneskort på 4G. B) :rolleyes: :P :lol:
↗ till inläggetIngen bryr sig, förresten tror jag som flesta med PSP har 4gb, 8gbgta liberty city stories, need for speed undergound om det var det nya kommer inte ihåg. har inte spelat need for speed men jag kanske ska köpa det... har worms open warfare, gta liberty city stories, rachet and clank, spiderman friend or foe fasst det är dåligt, tecken. och så har min bror laddat ned chrash bandicoot till mitt psp jag har ett minneskort på 4G. B) :rolleyes: :P :lol:
↗ till inlägget↗ till inläggetIngen bryr sig, förresten tror jag som flesta med PSP har 4gb, 8gbgta liberty city stories, need for speed undergound om det var det nya kommer inte ihåg. har inte spelat need for speed men jag kanske ska köpa det... har worms open warfare, gta liberty city stories, rachet and clank, spiderman friend or foe fasst det är dåligt, tecken. och så har min bror laddat ned chrash bandicoot till mitt psp jag har ett minneskort på 4G. B) :rolleyes: :P :lol:
8g man skall ju få plats med filmer och musik också
Rekomederar spel av mina spel:
1: GTA: vice city stories
2: NHL: 07
3: Need for speed: undercover
GTA: Vice city stories, Tony hawk underground remix, SSX kanske? FIFA verkar vara bra också
Yu-Gi-Oh Tag Force 3
The sims 2, loco roco och midnight club 3 dub edition!!! dom e roliga (FIFA SUGER tro mig)
Jag rekommenderar: Locoroco, en boll som åker runt och äter bär och växer, Need for speed undercover, racing spel och wipeout pyre, racingspel (ingår en film som heter stealth också, ska du köpa dem så sök på stealth)
Locoroco äger :lol: Om du vill veta mer så kan du ju gå in på Locoroco.com :)