💬
Logga in
Fuska.se

Spela Med Mig På Argent Down?

35 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Spela med mig på Argent Down nån?

Gjorde en ally inan idag är lvl 5 nu :P. spela med mig det är 10days account men ska fixa det till Real sen adda [email protected]

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Spela med mig på Argent Down nån?

Gjorde en ally inan idag är lvl 5 nu :P. spela med mig det är 10days account men ska fixa det till Real sen adda [email protected]

Suck, rolla inte på en RP server och förstör den mer än den redan är.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

?

Nivå 0 · Nykomling

Om du inte ens fattade var jag menade så tänker jag inte ens ta mig till att förklara.

Jag kör på Argent Dawn, men horde. Och precis som Garone sa, rolla inte på en RP server. Din stavning och hur mycket du kan om WoW säger allt.

23 Nov 2008
Nivå 0 · Nykomling Moderator Moderator

RP = Role Playing, det vill säga rollspel. Man måste leva sig in och alltid stava bra och ha insikt i WoW. Inget personligt mot dig, men är du nybörjare och relativt ung så har du kommit fel.

Byt realm, ta en PvP eller PvE ;) Level 5 är inte så mycket ändå.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #7

lvl 10 nu :P

Nivå 0 · Nykomling

grattis! men som dom sa byt till en pvp server ;)

↗ till inlägget

"lvl 10 nu :P"

Level med förkorttning och liten bokstav. Ingen punkt och istället en smilie. Seriöst, byt realm, du kommer få många fler kompisar på en PvE eller PvP realm, folk kommer inte gilla dig på Argent Dawn.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Argent dawn är nog runt eller mer än 80% roleplayers dvs att alla är level 1-10 och går runt med tuxedo gear

och snackar nolifez.

Du kommer nog ha lite problem att hitta raid/dungeon.

↗ till inlägget
grattis! men som dom sa byt till en pvp server ;)
Du behöver inte säga det folk har sagt 2 gånger.

Han vet att RP inte är för honom, dvs att ingen mer behöver säga det.

Men om du ska säga så kan du dra in en vettig anledning varför, kkthnxbai.

25 Nov 2008
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Argent dawn är nog runt eller mer än 80% roleplayers dvs att alla är level 1-10 och går runt med tuxedo gear

och snackar nolifez.

Vilket j*vla skitsnack som vanligt från dig. Som vanligt är du ignorant och har bevisat att du inte vet vad du pratar om, du kan inte ett skit om RP.
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

"lvl 10 nu :P"

Level med förkorttning och liten bokstav. Ingen punkt och istället en smilie. Seriöst, byt realm, du kommer få många fler kompisar på en PvE eller PvP realm, folk kommer inte gilla dig på Argent Dawn.

Det har du rätt i! Skriv bättre.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

och snackar nolifez.

Vilket j*vla skitsnack som vanligt från dig. Som vanligt är du ignorant och har bevisat att du inte vet vad du pratar om, du kan inte ett skit om RP.

Lite off-topic här..

Men borde du inte vara avstängd för jävligt länge sen? Du har haft 3 konton (Denieru, Deni3ru, Ubuntu), massa påhopp och svordomar.

Lite ansvarslöst av moderatorerna..

BTT: Det är faktist inte skitsnack, jag har en level 46 hunter där så jag vet nog mer om dig.

Vi kan ju också fråga boffaroffe, Burken eller OOIE för dom har chars (boffaroffe hade.) där.

Och jo jag vet vad RP är, frågan är om du vet?

Senast ändrad:

Toelpen, läs detta, information on Role Playing: http://www.wow-europe.com/en/policy/roleplaying.html

Om du inte rollspelar kan du bli avstängd.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Toelpen, läs detta, information on Role Playing: http://www.wow-europe.com/en/policy/roleplaying.html

Om du inte rollspelar kan du bli avstängd.

Nu har du fått det om bakfoten, ingenting säger att du måste rollspela, det är knappt 50% av spelarna som gör det heller, men det tillåts dock inte att man går OOC i /say, /1 eller /y, då det kan störa andra spelare. Bortsett från det är det helt fritt.
26 Nov 2008

Jo, om du läser Blizzards information så måste man alltid leva sig in, aldrig gå out of character. Vad är meningen med att spela på de realmsen annars?

Nivå 0 · Nykomling

Det är fortfarande inte ett måste att RP'a, det har diskuterats flera gånger, men på RP servrar är folk grymt mycket mer hövliga, och det är inget bullshit med scams/spam/folk som kallar andra vid deras class t ex.

↗ till inlägget

Men borde du inte vara avstängd för jävligt länge sen? Du har haft 3 konton (Denieru, Deni3ru, Ubuntu), massa påhopp och svordomar.

Absolut inte, de kontona du nämde ovan är inte mina förutom Ubuntu då. -.- Sedan kan man fråga sig vad sådanadär anklagelser har med det här att göra. Jag kan enkelt bevisa min oskuld.

↗ till inlägget

BTT: Det är faktist inte skitsnack, jag har en level 46 hunter där så jag vet nog mer om dig.

Vi kan ju också fråga boffaroffe, Burken eller OOIE för dom har chars (boffaroffe hade.) där.

Det är ju faktiskt skitsnack, jag har en level 77 paladin där, så jag är garanterat den som vet mer än dig.

Möjligen att det är så på mes-sidan (alliance) men knappast över hela servern. Och där är det absolut inte så, så var tyst och sluta snacka skit.

"alla är level 1-10 och går runt med tuxedo gear och snackar nolifez." Skulle inte det vara skitsnack? HAH! Som vanligt gissar du dina siffror och kan inte komma med källor till dina påståenden. Du har alltid felaktig fakta. Och just fraser som "kthxbye", "nolifez" och "nooez" och liknande är no-life snack inte korrekt grammatik som du påstår.

Sedan kan vi ta det andra, "80% roleplayers". Nej du, inte ens majoriteten på Argent Dawn RP:ar, RP:n där är helt förstörd. Sluta ta dina siffror ur tomrum (ditt huvud), hitta en källa istället.

↗ till inlägget
Säger som Garone, gör dig inte dummare än vad du redan är.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Behöver du källor till allt? Du kan ju bara hålla käften och börja tänka med din lilla ihopskrynklade svamphjärna!

Det är du som ska ta fram källor innan du klandrar folk för massa skit, när jag lirade på argent dawn (för 3-4 månader sen) så var det BARA rp'ers som sprang runt..

Hittade aldrig någon dungeon-run, så håll käften.

Jag skiter i om du är i horde, för i alliance så spelar man efter reglerna..

Du är f*n horde irl för du är emot alla som "bråkar" eller gör "påhopp" mot dig..

Och ubuntu, detta får du veta.. du är verkligen inte oskyldig till något..

Du är f*n en av den mest regelbrytande skitungen i detta forum..

@topic: eftersom ubuntu är pro i argent dawn så kan han resa sin röv från sin kungatro och ge dig en guide-tur?

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Behöver du källor till allt? Du kan ju bara hålla käften och börja tänka med din lilla ihopskrynklade svamphjärna!

Det är du som ska ta fram källor innan du klandrar folk för massa skit, när jag lirade på argent dawn (för 3-4 månader sen) så var det BARA rp'ers som sprang runt..

Hittade aldrig någon dungeon-run, så håll käften.

Jag skiter i om du är i horde, för i alliance så spelar man efter reglerna..

Du är f*n horde irl för du är emot alla som "bråkar" eller gör "påhopp" mot dig..

Och ubuntu, detta får du veta.. du är verkligen inte oskyldig till något..

Du är f*n en av den mest regelbrytande skitungen i detta forum..

@topic: eftersom ubuntu är pro i argent dawn så kan han resa sin röv från sin kungatro och ge dig en guide-tur?

Skitsnack, nuff said, man kan inte veta någonting om RP servers om man inte spelat på dom en längre period, och det är ett faktum att det finns inte en pissig RP server där majoriteten RP'ar, och sen är det skillnad på RP och ERP

Senast ändrad:

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.