Jag trodde att det nya spelet ''LIPS'' skulle vara dåligt, men det rockade!
Det är mycket bättre än Singstar, jag har aldrig gillat att sjunga men
det var faktiskt kul. Eller vad säger ni?
Jag trodde att det nya spelet ''LIPS'' skulle vara dåligt, men det rockade!
Det är mycket bättre än Singstar, jag har aldrig gillat att sjunga men
det var faktiskt kul. Eller vad säger ni?
Jag har inte testat spelet men av vad jag har sett så verkar har det funnits väldigt lite låtar att få från marketplace, och de har desseutom kostat MS points vilket jag tycker är dåligt.
Här finns en recension: http://www.powergamer.se/2008/11/25/lips/
Vafan har LEVEL inte recenserat det för ännu?! >.<
Jaja, jag ser inte karaokespel som spel, ( är man hardcore så är man)
men det är säkert roligt. Achievementsen ser bra ut också.
Jag vill ha det, tycker att det verkar kul ^^, Hah jag önskat mig det i julklapp om ngn undrar :D
jag tycker reklamen till Lips som går på TV är läskig :o
Typ en gubbe med bara fötter och läppar går omkring och sjunger Take on me av A-ha
Jag har inte hunnit testa de än, är inte så intresserad av sångspel men jag ska i alla fall ge det en chans :D
Hahah reklamen är ju rolig XD
Yay meee, jah fick de i julklapp ^o^
Jag ahr spelte...undar lite...
titta här...
när man titatr på intrott te lips...så ser man dom knäpper in en Mp3 av nåt slag..o sjunger egna låtar......hur gör man de..o vikken sladd skall man ha`?
Använd bara USB kabeln du har till datorn och kör i usb kabeln i xboxet.
men när jag har en usb kabel emmelan exboxet o min mobil...vad ska ja trycka ?''filöverförning'' eller vah..o vad ska ja trycka så ja får in låtarna :S?
↗ till inläggetmen när jag har en usb kabel emmelan exboxet o min mobil...vad ska ja trycka ?''filöverförning'' eller vah..o vad ska ja trycka så ja får in låtarna :S?
En mobil är så vitt jag vet inte en MP3-spelare.
Och du, stavkolla inläggen. De är f*n jobbiga att läsa.
Filöverföring om du har en sony ericsson i alla fall men det borde vara likadant på alla mobiler.
Okej men ska ja starta lips..eller ska ja va på menyn eller vah :S:S?
Starta Lips och gå in på typ hämta musik eller något sånt, finns i huvudmenyn.
Men de kommer inte öpp nått när ja satt in kablen o tryckt på hämta musik :S?
Inte? Det var konstigt. Antar att det är MP3 filer du har, kolla om du kan välja vilken enhet den ska leta i någonstans.
Nu funkar de...de står dom läggs i mitt free style mode...men wtf hur hittar jag de...VET ja e oteknisk.
Gå bara in på Sjung i huvudmenyn så finns dom där. Så var det för min syster i alla fall.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in