Kolla in nya Bo 17!
Kolla in nya Bo 17!
fylle bo är ett patetiskt försök att härma super mario långben.
↗ till inläggetFylle bo äger ut SML >_>fylle bo är ett patetiskt försök att härma super mario långben.
Sml suger 2/10 Fylle-bo äger 100/10
Fyfan vad Super Mario Långben sög, Bo är ju så torrt så att det blir roligt jue ;)
trodde bara människor fick vara på fuska.se, visar sig att jag hade fel
↗ till inläggetVarför det? Finns ju inte direkt någon regel som lyder "Inga människor tillåtna".trodde bara människor fick vara på fuska.se, visar sig att jag hade fel
jag citerar: "visar sig att jag hade fel"
↗ till inläggetJo, men varför trodde du det innan?jag citerar: "visar sig att jag hade fel"
Jag trodde det. behöver ingen anledning för att tro något. Varför är du rank 3, mini fuskare?
svar på ditt svar: varför det?
↗ till inläggetHerre jösses vad dåligt det där var.
Okej inte för att va dum men du verkar så otrevlig(inte för att du sa så där om fylle-Bo men du verkar så dyster målbrottet?)
on topic: grym! Men för kort
↗ till inläggetEhm? jag exakt så om fylle bo?↗ till inläggetHerre jösses vad dåligt det där var.
Okej inte för att va dum men du verkar så otrevlig(inte för att du sa så där om fylle-Bo men du verkar så dyster målbrottet?)
Sen så är jag inte otrevlig, utan ärlig.
Fylle bo är fortfarande lika värdelös som förut.
Detta YouTube-klipp var inget vidare.
5/10.
↗ till inläggetLol ofta man blir dyster av målbrottet när man är 17 år..↗ till inläggetHerre jösses vad dåligt det där var.
OnT: Det var inte särsligt bra..
Vad sägs om en Fylle-Bo 18 snart??
↗ till inläggetVad sägs om en Fylle-Bo 18 snart??
ok
Fylle-Bo råkar ju trots allt vara överlägsen i sin genre!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in