Hej jag har ett problem jag vågar inte att bli ihop med någon.
Blir jag ihop med någon så gör alla mina kompisar
ljud och sånt ni vet. Sen skriker dom ut det överalt.
f*n vad Pinsamt. Vad ska jag göra.?
Hej jag har ett problem jag vågar inte att bli ihop med någon.
Blir jag ihop med någon så gör alla mina kompisar
ljud och sånt ni vet. Sen skriker dom ut det överalt.
f*n vad Pinsamt. Vad ska jag göra.?
Vad skriker dom då?
Jag tycker att du ska skita i vad dom än säger, dom är med största säkerhet bara avundsjuka & omogna!
Som Nomatic sa, skit i vad dom säger. Eller så gör du bara så att dom inte får reda på att ni är ihop
Ibland kan det hända att dom märker. Och om skriker ut att jag är ihop med en tjej då börjar alla att reta mig :S
bli tillsammans med den hetaste tjejen du vet da (inte så lätt kanske) så kan du reta dom istället :)
↗ till inläggetDom är extremt omogna, skit i dom & skaffa nya kompisar.Ibland kan det hända att dom märker. Och om skriker ut att jag är ihop med en tjej då börjar alla att reta mig :S
↗ till inläggetIbland kan det hända att dom märker. Och om skriker ut att jag är ihop med en tjej då börjar alla att reta mig :S
Ta en paus från dina vänner .
Så kanske dom inser att du är lite mer mognare!
ome vaf*sen, du kan ju bara säga att bara för att dem inte kan få någon tjej. Om dem blir sura skit i de!! skaffa nya kompisar då
Bra råd alla :)
Blev ihop med henne idag :D
Fina kompisar ^^
Skit i dem.
↗ till inläggetBra råd alla :)
har ni gjort det än da?!?:D (skojjade bara)
↗ till inläggetBra råd alla :)
Det gick.. snabbt ._.
↗ till inläggetSå kommer det en tråd om 1 vecka, BUHU jag är självmordsbenägen. I promise you all!
Men ifall, grattis & lycka till eller något moonlamp ;>
Tackar:)
P.s glömde citera ditt inlägg :)
.....
↗ till inläggetIbland kan det hända att dom märker. Och om skriker ut att jag är ihop med en tjej då börjar alla att reta mig :S
Borde det inte vara tvärtom rent logiskt? Killen med tjej blir retad, den är ny ;)
I alla fall, bra att det gick bra för dig, du är vinnaren.
Alla tjejer i min skola röker så jag vill inte bli ihop med dom. B)
↗ till inläggetAlla tjejer i min skola röker så jag vill inte bli ihop med dom. B)
Inte för att det har med ämnet att göra... men nyfiken, varför inte? Du vet, folk som röker är inte sämre än ickerökare.
Måste nog hålla med.
↗ till inlägget↗ till inläggetAlla tjejer i min skola röker så jag vill inte bli ihop med dom. B)
Inte för att det har med ämnet att göra... men nyfiken, varför inte? Du vet, folk som röker är inte sämre än ickerökare.
Jo men jag blir lite äcklad. Och + så får jag inte röka och hon kommer nog tvinga mig eller aa. :P
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in