Vart kan jag ladda ner Guitar Hero gratis till min mobil (k550i) har tittat på zedge hittade inte vill inte ladda ner via torrents osv.. vill kunna ladda ner det snabbt och slänga in vida kablen på minesskortet länka försten får alla mina fm
Ladda Ner Guitar Hero Till Min Mobil Gratis Var?.
Ladda ner via zedge osv som är gratis länka -.-.
Pallar inte köpa
↗ till inläggetLadda ner via zedge osv som är gratis länka -.-.
Pallar inte köpa
Om du får tag på en länk till Guitar Hero till mobilen är det en olaglig uppladdning.
Var försiktig så du inte bryter mot §3.7, Moderatorerna på fuska.se är väldigt stränga.
§3.7 - Allt prat om piratkopiering är strängt förbjudet. Fråga inte, hjälp inte! Detta innefattar cd-nycklar och fildelningsprogram/sajter.
Thahah ja vill ha en vanlig j*vla länk jävel så www.zedge.net är olagligt då ? . OFG -.-.
Nej, jag tror att Zedge endast ger ut gratis spel, teman etc.
Guitar hero = SPEL! ;)
↗ till inläggetEtt spel som kostar, ger någon ut det gratis är det en olaglig nerladdning.Guitar hero = SPEL! ;)
Exakt. KÖP spelet istället för att gå och snylta efter det på forum med tydliga regler.
om du ska köpa det, var välldigt nog med att du inte går med på ngt avtal.
men om du ska ladda ner det olagligt så tänk för faen...
Tror det är bäst att köpa..
men du kan få för det, mamma sa att jag fick dator förbud osv flr jag laddade ner ett spel.. :(
↗ till inläggetTror det är bäst att köpa..
men du kan få för det, mamma sa att jag fick dator förbud osv flr jag laddade ner ett spel.. :(
Du har då en riktigt skum morsa som hellre köper spel åt dig än låter dig få hem dem gratis.
nja, en förståndig mamma.