hur kan jag skaffa mycket pengar på runescaoe jag går till green dragon men jag vill veta ett bättre sättmen det ska inte vara svårttack
Runescape
Flyttar till rätt forum.
↗ till inläggetkom till lvl 60 i woodcutting och hug ner yews och sälj, eller bli bra på mining och smithing och gör runeplates eller någonting, fast det är jobbigt som stryk. man kan också tjäna en del på att sälja lobsters och swordfishes.hur kan jag skaffa mycket pengar på runescaoe jag går till green dragon men jag vill veta ett bättre sättmen det ska inte vara svårttack
edit: http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...t&p=1446762
↗ till inläggetFörbättra din svenska så att man förstår vad du skriver om.hur kan jag skaffa mycket pengar på runescaoe jag går till green dragon men jag vill veta ett bättre sättmen det ska inte vara svårttack
Fishing är bra sätt att tjäna pengar på. Fiska sharks och sälj.
Om du nu vill sälja yews så sälj dom i exchenge! då får du mycket bling bling att köpa för! B) :cool:
↗ till inläggetYews säljer bra, det enda som är jobbigt är att det tar längre tid att hugga yews.Om du nu vill sälja yews så sälj dom i exchenge! då får du mycket bling bling att köpa för! B) :cool:
↗ till inläggetman säljer dom i grand ech... vad det heter :blink:Flyttar till rätt forum.
Om du redan har en del pengar samt en Massa tålamod, så ska du börja med merchanting, köp Sara saker(eller liknande) och sälj när dem har gått upp(du måste kolla på Runescapes hemsida i GE, och e dem billiga och håller på att gå upp i preis så köper man), eller så köper man massa t.ex runer för min eller market och säljer för market eller max.
Merchanting funkar inte längre. Min kompis blev blåst och förlorade 30 mil på det. I alla fall; Woodcutting är förmodligen det bästa. Fiska inte. Efter 3 dagar så hade jag bara 300k på det -.-
WC är inte heller bra. Det bästa är GWD eller aviansies.
↗ till inlägget↗ till inläggetkom till lvl 60 i woodcutting och hug ner yews och sälj, eller bli bra på mining och smithing och gör runeplates eller någonting, fast det är jobbigt som stryk. man kan också tjäna en del på att sälja lobsters och swordfishes.hur kan jag skaffa mycket pengar på runescaoe jag går till green dragon men jag vill veta ett bättre sättmen det ska inte vara svårttack
edit: http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...t&p=1446762
Nej, du ska inte börja hugga dem i 60 wc, det kommer ta sjukt lång tid att få tag i 1k yews.
Jag "rekommenderar" att plocka white berries 17k inventory.
Men hallå!? Han är noob för f*n! White Berries måste man ju f*n ha klarat Roving Elves för! Och GWD? Måste ju vara 115+ :o
Man måste inte vara 115+ men det blir bättre.
Åtminstone 110.
↗ till inläggetMan måste ha stenkoll på priserna, och ha en del tur... Men jag har aldrig blivit lurad, och jag har merchant i typ 2,5 månader av 5 månaders spelning... och aldrig blivit lurad...Merchanting funkar inte längre. Min kompis blev blåst och förlorade 30 mil på det. I alla fall; Woodcutting är förmodligen det bästa. Fiska inte. Efter 3 dagar så hade jag bara 300k på det -.-
↗ till inläggetGDW bossarna elr????? för jag är i GDW och jag är i cb 80Åtminstone 110.