↗ till inläggetVet inte om jag kan hooka på någon spelkväll eftersom min xbox ska bli hämtad snart, men adda mej gärna endå! :)
Gamertag: Viktor0226
Will do.
↗ till inläggetVet inte om jag kan hooka på någon spelkväll eftersom min xbox ska bli hämtad snart, men adda mej gärna endå! :)
Gamertag: Viktor0226
Will do.
Synd...
Får mitt live gold 24de
och har inte halo 3 :(
↗ till inläggetDu kan ju lira gta IV med oss. Skapa ett nytt gamertag så får du ju en gratis månad. Funkar dock bara 3 gånger.Synd...
Får mitt live gold 24de
och har inte halo 3 :(
Hur länge orkar ni sitta uppe och spela halo 3 ?
↗ till inläggetTills mamma tröttnar. :P Hon har sitt sovrum precis untill. Men jag orkar sitta uppe hela natten om det skulle vara så :PHur länge orkar ni sitta uppe och spela halo 3 ?
Kom ihåg att lägga till mig på friends. Gamertag: Phron
min gamertag är mobiltelefon skriv upp den
Klart man är med. Lirar SR2,GTAIV o HALO3 :)
Men jag har aldrig spelat SR2 online förut..är det kul? ^^
Gamertag > mustangtr
Sry kan inte vara med den 22/12 eftersom ta bort min gips den dagen :(
Önska mig lyck till ;)
Gamertag. Kebab Kung
Jag kan spela gta 4 och saints row 2
Är hemma nu!
Håller på att installera upp hela mitt Xbox 360 i mitt nya rum och få upp Xbox Live också, det ska gå.
Spelkväll IMORGON 22/12 18.00, Halo 3 är spelet vi spelar, välkomna!
http://img.photobucket.com/albums/v631/runelady/Church_Halo3_Christmas.jpg
↗ till inläggetHaha älskar bilden! xDSpelkväll IMORGON 22/12 18.00, Halo 3 är spelet vi spelar, välkomna!
http://img.photobucket.com/albums/v631/runelady/Church_Halo3_Christmas.jpg
Jag skulle gärna villja vara med och kan tänka mig spela Halo 3 eller Gta Iv.. OBS! Köpte Halo 3 för typ en vecka sen så jag är än inte alls mycket i rank!
GAMERTAG: mr007cool2
Sir moose!
Jag kanske blir lite sen var tvungen att åka i väg vid 16.00 så jag är hemma typ vid 18.30 19.00 senast tror jag! Jag ska skynda mig vill absolut inte missa detta!
↗ till inläggetSir moose!
Jag kanske blir lite sen var tvungen att åka i väg vid 16.00 så jag är hemma typ vid 18.30 19.00 senast tror jag! Jag ska skynda mig vill absolut inte missa detta!
Det är bara att hoppa in eller joina mig, tror att jag har dig på vännerlistan. Dessutom kommer det fler spelkvällar, men vi ses på Xbox Live ikväll.
Ikväll hjälps alla åt med att bjuda in Fuska folket till spelet så startar jag en spelsession. Är det något så bara skriv i tråden eller skicka meddelande på Xbox Live.
ja kommer hem vid 19.00 med skulle jag tro.
↗ till inläggetja kommer hem vid 19.00 med skulle jag tro.
Bara att hoppa in i spelet!
Om en halvtimme smäller det så se till att bjuda in så många ni kan och var på era platser!
Någon som vill spela cod 4/5 då?
Mjodå, det blev en del intensiva och hårda fighter, Phron och Pilicular ägde ju ut de flesta, men det var kul. Ska själv fortsätta min spelkväll med Super Mario Bros 3 på Wii sedan kanske lite Lost Planet på 360. Väl mött.
↗ till inläggetHaha :) jo kul var det synd att inte fler kom.Mjodå, det blev en del intensiva och hårda fighter, Phron och Pilicular ägde ju ut de flesta, men det var kul. Ska själv fortsätta min spelkväll med Super Mario Bros 3 på Wii sedan kanske lite Lost Planet på 360. Väl mött.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in