💬
Logga in
Fuska.se

Perfect World

26 svar · startad

försök senare? testa att ladda ner den igenom torrent annars

Trådstartare #22
Tycker nästan torrents är bättre än direct download eftersom då kan man pausa nerladdningen och fortsätta vid ett annat tillfälle om det tar flera timmar.
20 Dec 2008
↗ till inlägget

Någon som spelat online spelet Perfect World? ett roande gratis online spel med möjlighet att betala för items om man vill annars är det helt gratis och man har möjligheten att göra en hel del questar villket jag ofta blivit besviken på andra online spel. Men vad som främst gör Perfect World kul är att man kan ändra sin karaktärs utseende med stor variation. Så vad tycker ni om detta roande online spel?

Har spelat det men inte f*n är det roande heller. SKITSPEL!
Trådstartare #24
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Någon som spelat online spelet Perfect World? ett roande gratis online spel med möjlighet att betala för items om man vill annars är det helt gratis och man har möjligheten att göra en hel del questar villket jag ofta blivit besviken på andra online spel. Men vad som främst gör Perfect World kul är att man kan ändra sin karaktärs utseende med stor variation. Så vad tycker ni om detta roande online spel?

Beror ju helt på vad man gillar.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Underbar kritik!! *ironi*

Ontopic:

Selene du har inte svarat på min fråga än! :P

kör du den malaysianska eller internationella versionen?

21 Dec 2008
Trådstartare #26
↗ till inlägget
↗ till inlägget

var nog bara en människa eller något...

och ja, du köper GW i affären fast sedan har det ingen månadskostnad.

Du var en human warrior medan jag var en untamed panda på den malaysianska (stavning) versionen (vi körde ju lite). ;)

Selene, kör du den internationella eller malaysikansa versionen?

Kör den internationella versionen som karaktären på min avatar =)

Jag har faktiskt gett dig ett svar antar att du måste ha missat det.

22 Dec 2008

Oj, det misade jag...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in