💬
Logga in
Fuska.se

Är Väldigt Förbannad På Mina Kompisar.

25 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

ok så här var det vi hade lan i torsdags och jag somnar lätt och då har vi tradition att j*vlas med den sovande men den här gången gick dem för långt.

dem rakade av mig håret. /kanske inte låter så allvarligt men jag hade sparat ut håret i fem år för att kunna göra dreadlocks av det men nu går det ju inte.

så jag vill ha en bra hämnd för min kusin och två kompisar.

Nivå 5 · Fuskare

f*n va taskigt =/ Rekommenderat att byta kompisar lol, dessa vet tydligen inte var gränsen går (Det de gjorde kan du faktiskt anmäla dem för).

27 Dec 2008
Nivå 3 · Lärling

Kom upp bakom dem och raka av dem en bit av håret. Ser helt dumt ut XD

Nivå 10 · Veteranfuskare

bor dom i lägenhet eller villa?

behöver veta det för att smida lite planer åt dig.

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Oyeah!

The " Jackass " number! ^

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Vad är du för person egentligen?!

Vax is da shit

drick er fulla fast du dricker lite så du inte blir full sen klipper du av håret gjör bara det här om ni är över 18 år eller spreya dom på ryggen med färg detta kan du gjöra under 18år

Ouh. Byt polare, j*vlas på alla tänkbara sätt, klipp sönder nåt plagg, fixa med deras skor, gör samma sak mot dem, fast du snaggar bort lite och klipper hejvilt..utan att dem märker det givetvis.

Nivå 6 · Fuskare

Om dom gör sådär, är dom inte dina kompisar.

Mitt tips är att lämna dom och börja umgås med annat folk istället.

Nivå 1 · Novis

Skulle bankat skiten ur dom alla tre, f*n 5års sparande åt h*lvete? Vad f*n tänker folk med...

Nivå 11 · Veteranfuskare

Ägga deras hus

Hämnd föder ännu mer hämnd.

↗ till inlägget

ok så här var det vi hade lan i torsdags och jag somnar lätt och då har vi tradition att j*vlas med den sovande men den här gången gick dem för långt.

dem rakade av mig håret. /kanske inte låter så allvarligt men jag hade sparat ut håret i fem år för att kunna göra dreadlocks av det men nu går det ju inte.

så jag vill ha en bra hämnd för min kusin och två kompisar.

Asu, är håret sparat? Då kan du ju limma på det ;D

Nivå 8 · Veteranfuskare

Hm, plinga på en av deras dörrar, så när dom öppnar, sparkar du den personen på pungen. Sedan säger du högt: "h*lveteT HAR BARA BÖRJAT, M8!!!!!!!!!"

28 Dec 2008

hur många år e dom måste veta nu om dom går i skolan så häll super klister på stolen där dom sitter i klass rummet om dom bor själva så häll super klister på dör handtaget där dom bor.

↗ till inlägget

hur många år e dom måste veta nu om dom går i skolan så häll super klister på stolen där dom sitter i klass rummet om dom bor själva så häll super klister på dör handtaget där dom bor.

Skit bra! Så kommer läraren in och säger : VAFAN GÖRU UNGE?!! :P

Oft: Mina kompisar rakade av mig min 20 cm tuppkam förr :(

Ont: Häll socker i tanken på deras moppar (Om dom har) annars så kan du klippa av lite av ditt pung hår och lägga i deras mat! :P Kinda jackass :P

Nivå 2 · Novis

1. Köp typ 10 pingis bollar

2. Klipp sönder 5 st i bitar och stoppa in alla dom bitarna i dom andra fem.

3. Ta folie runt dom och vips, du har en stor rök bomb

Kasta in den i deras rum elr när ni lanar, bra sätt å hämnas :)

Om dem har mopeder eller cyklar, spräng dem med C4 eller smält ner dem med termit (Om du nu kan göra det)

Radera allt dem har på sin hårddisk (datorn(om du inte kan, så be en hacker att göra det))

Det finns en bok online som heter "The Anarchist Cookbook" där recepten på bland annat termit står :) Nu är det troligen mot reglerna att posta den på forumet, så ditt uppdrag blir att söka efter den :>

Om du inte har balls enough att göra något av detta, så raka bara av dem håret.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Om dem har mopeder eller cyklar, spräng dem med C4 eller smält ner dem med termit (Om du nu kan göra det)

Radera allt dem har på sin hårddisk (datorn(om du inte kan, så be en hacker att göra det))

Det finns en bok online som heter "The Anarchist Cookbook" där recepten på bland annat termit står :) Nu är det troligen mot reglerna att posta den på forumet, så ditt uppdrag blir att söka efter den :>

Om du inte har balls enough att göra något av detta, så raka bara av dem håret.

Raka av dom halva håret istället! typ en rand i mitten.
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Sup dem fulla och se till att de får fula tatueringar. Den är brutal :D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in