Hej!
Jag har sätt en video på youtube när dom slåss med lasersvärd. Det står att dom heter " Light Saber ". Här är videon
Hej!
Jag har sätt en video på youtube när dom slåss med lasersvärd. Det står att dom heter " Light Saber ". Här är videon
Bara så du vt så finns det inte lighsabers på rs det är bara editerat med något program när dom håller i ett 2h svärd
↗ till inläggetLär dig stava och läsa, så kan du kolla på kommentarerna under filmrutan. (På youtube)Hej!
Det står att han använder effekter med ett program
Sen skriver du texten du vill ha editerad emellan de två som kommer fram när du trycker på knappen... Typ..
googla lsmaker
↗ till inläggetDet står med i komentarerna. "Ismaker". Som windnoob säger, googla det.Men vilket program använder dom? Skulle också vilja redigera videos ;)
↗ till inlägget↗ till inläggetDet står med i komentarerna. "Lsmaker". Som windnoob säger, googla det.Men vilket program använder dom? Skulle också vilja redigera videos ;)
↗ till inläggetLol, xD↗ till inlägget
Lsmaker". Som windnoob säger, googla det.
Måste erkänna att det blev ganska coolt.
Men hallå!!! kan ni säga vad för program man ska ha för att kunna redigera videos???????
↗ till inläggetLSMAKER FÖR IN I h*lvete!!! dem skrev ju de där uppe!Men hallå!!! kan ni säga vad för program man ska ha för att kunna redigera videos???????
↗ till inläggetLsmakerMen hallå!!! kan ni säga vad för program man ska ha för att kunna redigera videos???????
NEEE HAN ANVÄNDE "ADOBE AFTER EFFECTS"
Det står i info rutan... Lär er läsa.
Så här står det.
"i made this in about october 07' after getting bored with RuneScape, so i thought i'd let my imagination go funny for a day, so bought Adobe After Effects, and made this vid :P"
Ne. dom använder ADOBE AFTER EFFECTS!!!!!!!!!!!!!!!!
↗ till inlägget↗ till inläggetLSMAKER FÖR IN I h*lvete!!! dem skrev ju de där uppe!Men hallå!!! kan ni säga vad för program man ska ha för att kunna redigera videos???????
jeppedoli...windows movie maker eller INGET för dig alls. -.-
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in