💬
Logga in
Fuska.se

Game Boy Advance

28 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

jag köpte ett game boy advance med väska och super mario advance 2 för ett par veckor på ica maxi som är ett stort varuhus i motala sen ville jag byta tillbaka det mot mina pengar men det fick jag inte och jag har kvittot kvar och där står det att man man får byta inom 30 dagar och det står inget om att det måste vara en obruten förpackning. nu vill jag ha mina pengar. jag ringde och sa till men de sa att det inte gick eftersom det stod det på glasskåpet där spelet stod. men så j*vla mycket pengar som de får in varje dag kunde väl jag få byta tillbaka. tycker ni det? :angry:

Senast ändrad:

Nivå 12 · Mästerfuskare

Nja..Eftersom det gick så många dagar..

Nivå 1 · Novis

man får bara lämna till baka den om man inte har öppnat kartongen eller om den är sönder från början, då kan man byta ut den mot en ny. Men jag tror att du hade den mer en 30 dagar hemma... ;)

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #4

man får bara lämna till baka den om man inte har öppnat kartongen eller om den är sönder från början, då kan man byta ut den mot en ny. Men jag tror att du hade den mer en 30 dagar hemma... ;)

nej jag köpte det den tredje april

Men då borde du ju lämna tillbaks men du har väl öppnat det eller hur?

Nivå 3 · Lärling

varför vill du byta?

Nivå 12 · Mästerfuskare
(Erik @ 16/04-2004 19:47:14)

nej jag köpte det den tredje april

hmm..det ahr inte gått 30 dagar..varför får du inte då?
Nivå 3 · Lärling

han har säkert öppnat förpaknigen

Han kan ju inte veta om gameboy:et är sönder fören han har öpnat och testat så det ska inte vara några Problem

Nivå 1 · Novis

Jag har ju ett SP så jag har ju garanti till september (ett år). :P

Nivå 12 · Mästerfuskare

Isåfall är Mitt SP´s garanti snart ute.

17 Apr 2004
Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Varför tänkte du dej inte för innan du köpte?

Nivå 3 · Lärling

Varför tänkte du dej inte för innan du köpte?

undrar ja oxå
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #14

varför vill du byta?

jag ska köpa ett game boy advance sp istället
Nivå 12 · Mästerfuskare

Det är ju bara att fråga i affären att du ville köpa ett gba sp istället..säg att du köpte fell..

Nivå 3 · Lärling

Det är ju bara att fråga i affären att du ville köpa ett gba sp istället..säg att du köpte fell..

så skulle ja gjort
Nivå 12 · Mästerfuskare

Det skulle jag också..såklart!

Nivå 3 · Lärling

annars är det en su*ig affär

Nivå 12 · Mästerfuskare

japp.riktigt S**ig..

Nivå 3 · Lärling

vilken affär va de?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in