↗ till inlägget"Sidan kan inte visas eftersom den använder en typ av komprimering som är ogiltig eller som inte stöds."
Egna Pokemon Figurer
↗ till inläggetFår jag ingen Feedback elr? :rolleyes:Ni verkar ha mycket skoj i den här tråden :lol:
Här är min första Pokemon sprite någonsin. Blev riktigt nöjd, hans namn är Charger och är en Elektrisitet och Fighting Pokemon. Han kanske ser liten ut men han kan få en attack på 310 och special attack på 302.
↗ till inläggetDen får 4/5 liknar för mkt en människa↗ till inläggetFår jag ingen Feedback elr? :rolleyes:Ni verkar ha mycket skoj i den här tråden :lol:
Här är min första Pokemon sprite någonsin. Blev riktigt nöjd, hans namn är Charger och är en Elektrisitet och Fighting Pokemon. Han kanske ser liten ut men han kan få en attack på 310 och special attack på 302.
↗ till inläggetDen får 4/5 liknar för mkt en människa↗ till inläggetNi verkar ha mycket skoj i den här tråden :lol:
Får jag ingen Feedback elr? :rolleyes:
tkr okså att den liknar en människa :o
Det är typ meningen. Skit många Pokémon som liknar människor ju.
Coola ! :cool:
↗ till inlägget
får jag ingen feedback eller?
↗ till inlägget
den var snygg men den är som du säger, den liknar liknar dusclops för mycket.
COOL! Filmen oxå
↗ till inläggetCoolNåra nya jag gjort.
Vet inte vad dom heter.
↗ till inläggetniceiga :DNågra mer