Hej. Jag undrar vad D:et och S.et står för. Har tänkt mn kommer inte på nåt. Så vad står egentligen DS för?
Nintendo Ds
↗ till inläggetDet står för "Dual screen" och "Developers' System". Båda är vad DS betyder.Hej. Jag undrar vad D:et och S.et står för. Har tänkt mn kommer inte på nåt. Så vad står egentligen DS för?
Nej, det står bara för Dual Screen.
↗ till inläggetEeh nej? Sök på Google det står för Dual screen och Devolepers system, puckNej, det står bara för Dual Screen.
↗ till inläggetExakt vad sökte du på? Jag får inte upp någonting om Developer's System.↗ till inläggetEeh nej? Sök på Google det står för Dual screen och Devolepers system, puckNej, det står bara för Dual Screen.
↗ till inläggetExakt vad sökte du på? Jag får inte upp någonting om Developer's System.↗ till inläggetNej, det står bara för Dual Screen.
Eeh nej? Sök på Google det står för Dual screen och Devolepers system, puck
http://www.nintendo.com/consumer/systems/ds/faq.jsp
Scrolla lite neråt så kommer du till: What does "DS" stand for? Där står det klart o tydligt
Nu skrattar jag.
Inte åt dig, utan åt Nintendo.
"since we believe it gives game creators brand new tools which will lead to more innovative games"
Ehrm, okej... Gimmick-spel med lololololol blåsa i mikrofonen och ha sönder pekskärmen... Väldigt "innovative"...
DS står för Double Screen.
↗ till inläggetÖh, nej? Dual Screen.DS står för Double Screen.
JosJuice har rätt, det står för Dual Screen.
↗ till inläggetÖH......NEJ? inte bara dual screen, läs länken http://www.nintendo.com/consumer/systems/ds/faq.jsp där står det vad det betyder mer -.-JosJuice har rätt, det står för Dual Screen.
↗ till inlägget
FEL! Det står faktist för Double screen.
↗ till inläggetJosJuice har rätt, det står för Dual Screen.
HAN HAR JU FEL, DET STÅR FÖR DOUBLE SCREEN.
Du är patetisk.
Och du är en skitstövel.
↗ till inläggetNEJ ditt puck, läs på Google. Där står det att det står för Dual screen och developers´system, fatta. Sök på google och du inte tror oss.↗ till inläggetJosJuice har rätt, det står för Dual Screen.
HAN HAR JU FEL, DET STÅR FÖR DOUBLE SCREEN.
j*vla massa påhopp, låser.