Kan man få msn på ps3 ?
Msn Till Ps3 !
Ja, om du skaffar Linux på ditt Ps3 så kan du använda MSN.
↗ till inlägget
Jaja ;)
Linus är en fullvuxen man och skulle troligen mosa ditt PS3 om du ställde honom ovanpå det. Undvik det.
OnT: Tycker inte att du ska installera ett annat OS på din PS3:a. Har du en dator så bör du använda den istället.
↗ till inläggetLinus är en fullvuxen man och skulle troligen mosa ditt PS3 om du ställde honom ovanpå det. Undvik det.
OnT: Tycker inte att du ska installera ett annat OS på din PS3:a. Har du en dator så bör du använda den istället.
Jag heter Linus XD
hur instalerar man linux eller os?? :S
Om du skaffar Linux kan du få tillgång till MSN. Men dock är det väldigt svårt att programera det på Playstation 3. Tar några veckor, har jag för mig. ;>
↗ till inläggetLinus är en fullvuxen man och skulle troligen mosa ditt PS3 om du ställde honom ovanpå det. Undvik det.
Lol.
↗ till inläggetOm du skaffar Linux kan du få tillgång till MSN. Men dock är det väldigt svårt att programera det på Playstation 3. Tar några veckor, har jag för mig. ;>
Du verkar ha fått någonting om bakfoten.
Först gör man en säkerhetskopia av sitt Ps3. Därefter laddar man ner Linux gratis och lagligt, och lägger in det på ett USB-minne. Sätter in USB minnet i ditt Ps3 och klickar på "installera annat operativsystem". Efter det är det typ klart. Några inställningar man måste fixa i Linux sen bara. Dock tar säkerhetskopieringen ca 2h att göra och installationen av Linux en stund.