💬
Logga in
Fuska.se

Hur Convertar Man Vanliga Filmer Till Ipod Nano Filmer Gratis?

7 svar · startad

YO! B) Undrar om någon vet var man laddar ner(GRATIS) converter som gör vanliga filmer till Ipod nano filmer??

Har sett att det går, men vet ej hur... :(

Jag är tacksam med ett bra svar! :P

Senast ändrad:

6 Jan 2009
Nivå 2 · Novis

fel forum...

12 Jan 2009
Nivå 6 · Fuskare

Flyttar.

Nivå 8 · Veteranfuskare
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

YO! B) Undrar om någon vet var man laddar ner(GRATIS) converter som gör vanliga filmer till Ipod nano filmer??

youtube downloaders converter funkar också bra. finns en guide är på forumet.

8 Jun 2009
↗ till inlägget

Asså du tror att du alltid ska få allting serverat på silverfat. Det är f*n inte svårt att söka på google eller är det det? Sluta göra onödiga trådar, sök på google först innan du gör en ny tråd!

2 Apr 2010
Nivå 0 · Nykomling

Använd ImTOO iPod Movie Converter. Denna video omvandlare är tillgänglig för Macintosh-datorer, PC och stöder de flesta videoformat som ingångskälla. Ladda ner programmet och dubbelklicka på den för att köra installationsguiden. Öppna programmet och välj "iPod 640x480" som upplösning för din video i "Profiler"-avsnittet. Klicka på mapp-ikonen längst upp i programmet, välja den video du vill konvertera och klicka på "Record"-knappen för att konvertera video.

Tech Web

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Använd ImTOO iPod Movie Converter. Denna video omvandlare är tillgänglig för Macintosh-datorer, PC och stöder de flesta videoformat som ingångskälla. Ladda ner programmet och dubbelklicka på den för att köra installationsguiden. Öppna programmet och välj "iPod 640x480" som upplösning för din video i "Profiler"-avsnittet. Klicka på mapp-ikonen längst upp i programmet, välja den video du vill konvertera och klicka på "Record"-knappen för att konvertera video.

Tech Web

Tror att snubben redan har löst det? Trots allt 10 månader sedan.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in