Hej!
Som rubriken lyder: Jag vill köpa ett ett nytt PS2 spel men vilket??
Det ska kosta max 200 kr!
Hej!
F1 2001, även om det är gammalt, så är det ett av tidshistoriens roligaste spel. Herregud vad man skrattar ;d Fick kramp i magen så mycket som jag skrattade när jag prövade det.
↗ till inläggetUndrar just var jag ska få tag på det ^o)F1 2001, även om det är gammalt, så är det ett av tidshistoriens roligaste spel. Herregud vad man skrattar ;d Fick kramp i magen så mycket som jag skrattade när jag prövade det.
↗ till inläggetHej!
Vilka spel har du just nu?
↗ till inläggetHej!
Need for speed undercover, det är jätte kul!
jag tror det kostar 499kr men du kan nog
hitta det någonstans!
↗ till inläggetneed for speed undercoverHej!
↗ till inläggetJag skulle köpa Call of Duty- World At War om jag var du. Jag har det och det är tankekrävande och du behöver kunna Engelska ! Hehe , jaja jag är en tjej så NI kanske inte gillar sånt .. XD :) B)↗ till inläggetneed for speed undercoverHej!
↗ till inlägget↗ till inläggetUndrar just var jag ska få tag på det ^o)F1 2001, även om det är gammalt, så är det ett av tidshistoriens roligaste spel. Herregud vad man skrattar ;d Fick kramp i magen så mycket som jag skrattade när jag prövade det.
Game har möjligen det.
↗ till inläggetJag skulle köpa Call of Duty- World At War om jag var du. Jag har det och det är tankekrävande och du behöver kunna Engelska ! Hehe , jaja jag är en tjej så NI kanske inte gillar sånt .. XD :) B)↗ till inläggetHej!
need for speed undercover
jag har det redan och det är jätte bra faktist
Rock Band är ett bra spel. Köp det. (Du hittar det dock inte under 200-lappen).
något GTA.
Vet inte vad du gillar men något skatespel kanske?Dragon quest är också ett bra spel tycker jag.
Köp något Dragon Ball spel, tycker jag. Det är nog det bästa Playstation 2-spelet genom tiderna, enligt mig.
↗ till inläggetKöp något Dragon Ball spel, tycker jag. Det är nog det bästa Playstation 2-spelet genom tiderna, enligt mig.
wtf? Dem suger ashårt ju xD
Ska du något ha animé/mangaspel så köp Naruto Ultimate Ninja 3 alternativt något annat, Okami är bra också:')
Köp något need for speed spel.
200 spänn? Gå o kolla rea lådan på GAME eller whatever eller checka begagnat hyllan.
NBA 09 skulle jag vilja tipsa om. ;)
↗ till inläggetNBA 09 skulle jag vilja tipsa om. ;)
Det finns väl inte ens till PS2?
NHL 07 om du inte har det. ;d Det är bra (:
föreslår champions return to arms
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in