j*vla MODS PÅ FUSKA.SE NI PAJJAR f*n ALLT ! VARJE GÅNG JAG SKRIVER EN TRÅD SÅ PAJJAR NI DEN , OJ GISSA HUR : 3.5 Låst , Onödig tråd Låst . Elr får bara dem som e inne 24/7 och har en main 80 full t7 ? IDIOTERRRRRRRR !
PS:GLÖM EJ BANNA MEJ FUCKERS
j*vla MODS PÅ FUSKA.SE NI PAJJAR f*n ALLT ! VARJE GÅNG JAG SKRIVER EN TRÅD SÅ PAJJAR NI DEN , OJ GISSA HUR : 3.5 Låst , Onödig tråd Låst . Elr får bara dem som e inne 24/7 och har en main 80 full t7 ? IDIOTERRRRRRRR !
Kan bero på att du aldrig gjort en vettig tråd..?
Ja, bara de som har en lvl 80 får T7 o.O
↗ till inläggetJa, bara de som har en lvl 80 får T7 o.O
Båda av er fattar Nada så gå och Die
↗ till inläggetVadå gör ingen Vettig tråd Men ska jag kanse vara påläst ochså ska man sitat uppe da och nightj*vla MODS PÅ FUSKA.SE NI PAJJAR f*n ALLT ! VARJE GÅNG JAG SKRIVER EN TRÅD SÅ PAJJAR NI DEN , OJ GISSA HUR : 3.5 Låst , Onödig tråd Låst . Elr får bara dem som e inne 24/7 och har en main 80 full t7 ? IDIOTERRRRRRRR !
Jag såg i denna tråden:
1. Påståenden
2. En fråga!
Så jag svarade på frågan, hur fattar jag inget då?
↗ till inläggetJa, du ska kunna nåt om WoW innan du gör guides :)↗ till inläggetVadå gör ingen Vettig tråd Men ska jag kanse vara påläst ochså ska man sitat uppe da och nightj*vla MODS PÅ FUSKA.SE NI PAJJAR f*n ALLT ! VARJE GÅNG JAG SKRIVER EN TRÅD SÅ PAJJAR NI DEN , OJ GISSA HUR : 3.5 Låst , Onödig tråd Låst . Elr får bara dem som e inne 24/7 och har en main 80 full t7 ? IDIOTERRRRRRRR !
Skaffa ett liv bara ok?
Tyvärr .., Pallar inte läsa på inann jag skriver , Säg en sida där dem säljer böcker då -.-
Va? du ska inte läsa nåt, Du ska få en level 70-80 i WoW och SEN skriva :) och, kunna engelska och bra svenska grammatik. Annars tar ingen dig på allvar.
Oh what i care .
Det där! ingen kommer lyssna på dig om du inte skriver på ett språk du KAN, bara några tips :)
Kanse ska prata Arbiska i forumet : Challe -Balle Ahmed
Snälla bara lås denna tråd plix ^^
Som Vanligt . j*vla RÖVkn*llaRE
BANNNA MEJ ERA MOD's ELR
Låst.