Ska ni köpa The Sims 3? Ser rätt kul ut tycker jag. Vet nån när det kommer till Sverige?
Till Amerika kommer det 20 Februari iallafall.
Lite Trailers:
Ska ni köpa The Sims 3? Ser rätt kul ut tycker jag. Vet nån när det kommer till Sverige?
Lite Trailers:
Jag ska kanske köpa collectors edition och den kommer ut i sverige den 19 februari.
Jag ska köpa sims 3! det verkar vara kul... jag har för mig att det oxå kommer ut i februari i Sverige men vet ej vilken dag...
Demo eller?
Kanske det, måste då spela på den stationära datorn.
↗ till inläggetname="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="Ska ni köpa The Sims 3? Ser rätt kul ut tycker jag. Vet nån när det kommer till Sverige?
Lite Trailers:
Ladda videon från YouTubeNär du laddar spelaren kontaktas YouTube.type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">Ladda videon från YouTubeNär du laddar spelaren kontaktas YouTube.Ladda videon från YouTubeNär du laddar spelaren kontaktas YouTube.
Ja det ska jag nog. Sims 3 kommer ut den 19/2 här i Sverige
Jag jag ska nog köpa The Sims 3, det kommer ut den 19 februari här i sverige och kostar 499kr.
Jag ska köpa det! Har sparat ihop till skitmycket pengar :) :) :)
Förresten det står att jag har FuskaMynt här brevid. Vad gör man med dom??? :huh:
Köper grejer i affären, men det finns inget roligt att köpa.
Nej, jag tror inte det. Jag gillar gamla The Sims 2 fortfarande, kan aldrig tröttna på det. jag spar på mina pengar och på miljön, så kanske jag kan köpa det senare om jag vill. Jo, jag har tröttnat lite på The Sims 2 men ibland får jag fantastiska idéer så då blir TS2 genast roligare. Men det skulle vara kul med Sims 3 när man kan göra simmarnas kroppar jättefeta. Pratar Simmarna engelska i TS3? isåfall skulle det vara kul, orka "En prentz en dettens HALOO?"
eller "Sidurl lakka imurl".
Nej, dom pratar ju fortfarande "Sims språket". Annars skulle det ju inte vara kul.
Jag ska kanske köpa det om man kan spela det på XP. Nån som vet om man kan köra det på XP ? Så att man bara inte kan köra det på Vista
Jo, det går
Nej ja ska inte köpa det.....
(för dålig dator) <_<
↗ till inläggetNej ja ska inte köpa det.....
(för dålig dator) <_<
Samma Här Men Jag Ska Fixa Den Å Sen Så Ska Jag Spara Till Sims 3 :D
Självklart ska jag köpa! men jag tror det släpps den 4 Juni
Ska köpa det om jag har råd
↗ till inläggetNej, det släpps imorn/övermornSjälvklart ska jag köpa! men jag tror det släpps den 4 Juni
↗ till inläggetDet stod igår att det släpps 4 juni↗ till inläggetNej, det släpps imorn/övermornSjälvklart ska jag köpa! men jag tror det släpps den 4 Juni
EDIT:Här står det
Vart? Är det försenat.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in