↗ till inlägget8 gold och 3 silverHär kan ni skriva hur många skulls ni har hittat och vilka men ni behöver inte skriva om ni inte vill.... ähh bara skoja ni måste skriva! själv har jag hittat 2 gold och 1 silver
↗ till inlägget8 gold och 3 silverHär kan ni skriva hur många skulls ni har hittat och vilka men ni behöver inte skriva om ni inte vill.... ähh bara skoja ni måste skriva! själv har jag hittat 2 gold och 1 silver
Jag har hittat alla guld förutom den som finns på " Cortana " och alla silver tror jag :)
Skallen som flooden håller i handen hammnar oftast på taket om du skjuter honom vid rätt tidpunkt och sen rullar den ner på vägen.
:)
Alla.
Min kompis har fått alla skullsen :)
Fått allihopa :)
↗ till inläggetFått allihopa :)
Var ligger skallen på Cortana då behöver hjälp :D
jag har två kvar
↗ till inläggetVilka då?jag har två kvar
har hittat nästan alla har 2 kvar
Alla
Bara för att jag vill få det sagt så har jag uppdaterat min
skallguide här på Fuska, t.ex. har jag länkat till en IWHBYD-video.
Bara så att ni vet. =)
↗ till inläggetVar är din skulls guide ? oO måste ha missat den.Bara för att jag vill få det sagt så har jag uppdaterat min
Bara så att ni vet. =)
↗ till inlägget↗ till inläggetVar är din skulls guide ? oO måste ha missat den.Bara för att jag vill få det sagt så har jag uppdaterat min
Bara så att ni vet. =)
Under fusken för Halo 3, var annars?
↗ till inlägget↗ till inläggetBara för att jag vill få det sagt så har jag uppdaterat min
Bara så att ni vet. =)
Var är din skulls guide ? oO måste ha missat den.
Under fusken för Halo 3, var annars?
Ja inte vet ja du kanske hade postat den i forumet eller något. Men ska kolla på den nu då.
jag har alla.
Skaffade alla efter 3 dagar eller något sådant.
Jag har alla skulls, alla terminals och alla armors*! :)
*Inte Recon...
↗ till inläggetSaknas typ bara det då? :PJag har alla skulls, alla terminals och alla armors*! :)
*Inte Recon...
↗ till inlägget↗ till inläggetSaknas typ bara det då? :PJag har alla skulls, alla terminals och alla armors*! :)
*Inte Recon...
aa, måste klara alla vidmaster challenges xD
↗ till inlägget↗ till inläggetJag har alla skulls, alla terminals och alla armors*! :)
*Inte Recon...
Saknas typ bara det då? :P
aa, måste klara alla vidmaster challenges xD
JUpp :) Har annual och den andra man inte kan få kvar.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in