Det är aldrig någom inne på chatten!!!
Chatten
God Jul! :)
↗ till inläggetHöhö.Det är aldrig någom inne på chatten!!!
Kom in i chatten så får du se, du kommer bl.a annat se OOIE, Burken, boffaroffe, epaaj, Nafrali, Lamjau och mig. :)
Vet inte, men OOIE och Burken sitter där inne 24/7 har jag lagt märke till. ;)
↗ till inlägget↗ till inläggetHöhö.Det är aldrig någom inne på chatten!!!
Kom in i chatten så får du se, du kommer bl.a annat se OOIE, Burken, boffaroffe, epaaj, Lamjau och mig. :)
Sitter lite folk som inget säger.
Trevligt att du fixat en chatt också Admin. Jag skall direkt se, och sedan bli medlem.
↗ till inläggetChatten har ju bara funnits sen 2004 men visst.Trevligt att du fixat en chatt också Admin. Jag skall direkt se, och sedan bli medlem.
↗ till inlägget↗ till inläggetDet är aldrig någom inne på chatten!!!
Höhö.
Kom in i chatten så får du se, du kommer bl.a annat se OOIE, Burken, boffaroffe, epaaj, Lamjau och mig. :)
Sitter lite folk som inget säger.
Joda, när dom får lust så är dom pratglada. :)
↗ till inläggetMest när jag inte orkar stänga av datorn. OOIE har något fusk som gör att han är online >=(↗ till inläggetHöhö.Det är aldrig någom inne på chatten!!!
↗ till inläggetMest när jag inte orkar stänga av datorn. OOIE har något fusk som gör att han är online >=(↗ till inläggetDet är aldrig någom inne på chatten!!!
Höhö.
Hur får man det fusket?
↗ till inlägget↗ till inläggetDet är aldrig någom inne på chatten!!!
Höhö.
Mest när jag inte orkar stänga av datorn. OOIE har något fusk som gör att han är online >=(
Hur får man det fusket?
Går att köpa på bl.a https://endpoint.nu/
En bouncer (BNC) kallas det.
Jag kan inte skriva i chatten :/ det står bara - *** #fuska.se Cannot send to channel
↗ till inläggetDet är för du antingen byter färg eller gör fet text.Jag kan inte skriva i chatten :/ det står bara - *** #fuska.se Cannot send to channel
I chatten springer vi som hästar och sprider nazistpropaganda, men annars är vi ganska trevliga.
Inte OOIE. Han er elak :(
"Ljud uppspelning"
Fint ord i chatten ;>
↗ till inläggetUtav alla ord som skrivs i chatten, är inte exakt alla helt korrekta. Dels för att det är insta message, ich dels för att ingen bryr sig där."Ljud uppspelning"
Fint ord i chatten ;>
↗ till inläggetOch du menar ...?"Ljud uppspelning"
Fint ord i chatten ;>
↗ till inläggetTja, han syftar nog på "särskrivning"↗ till inläggetOch du menar ...?"Ljud uppspelning"
Fint ord i chatten ;>
↗ till inläggetTja, han syftar nog på "särskrivning"
Tror han syftar på vad han menar med själva inlägget. Ingen har nämnt Ljud uppspelning =p
↗ till inlägget↗ till inläggetOch du menar ...?"Ljud uppspelning"
Fint ord i chatten ;>
Han vill framstå som duktig genom att påpeka andras bristande kunskaper i det svenska språket.