Här är min. Den är inte memb nu men den har varit
Bild På Dej I Runescape
ERA FUCKING GAAAAAYYYYSSSS!!! Hur f*n kan ni spela runskape fucking bög fagot spel som kan ta sig i röven
↗ till inläggetERA FUCKING GAAAAAYYYYSSSS!!! Hur f*n kan ni spela runskape fucking bög fagot spel som kan ta sig i röven
Men Hur f*n kan du med att skriva ett sånt inlägg?
↗ till inläggetVarför tog du en bild på Zjoberrk? Känner du också han eller?Ingen bild på mej, men på zjoberrk :D
Raptomex, heter du Rapto192 på rs? :P
↗ till inläggetMitt nya acc heter hypno192.. Som jag skrev några inlägg före.Ingen bild på mej, men på zjoberrk :D
↗ till inlägget↗ till inläggetMitt nya acc heter hypno192.. Som jag skrev några inlägg före.Ingen bild på mej, men på zjoberrk :D
Ok >.<
↗ till inläggetSry för noobig fråga, men vad är det för armor du har på dig??Jag =)
Iz it nice? ur wut u say?
o.O
97k till 88 firemaking nu :D
↗ till inläggetDen heter sacred eller clay armour. Du vet det nya mini spelet "stealing creation"?↗ till inläggetSry för noobig fråga, men vad är det för armor du har på dig??Jag =)
Man kan köpa armours och weapons för poängen man samlar på sig.
↗ till inläggetDen heter sacred eller clay armour. Du vet det nya mini spelet "stealing creation"?↗ till inläggetJag =)
Sry för noobig fråga, men vad är det för armor du har på dig??
Man kan köpa armours och weapons för poängen man samlar på sig.
Aha ty
Där kan man också få sacred clay knife för fletching bonus right?
↗ till inläggetYup.Där kan man också få sacred clay knife för fletching bonus right?
Harpoon, knife, wc axe, pickaxe, butterfly net, hammer och needle.
När du använder ett utav dom, så får du dubbelt med exp.
Exempel:
Använder du wc axe och hugger maple, istället för att få 100 exp så får du 200exp.
↗ till inläggetDå går de ju fete snabbt att lvla 99, om den nu är lika snabb som d axe...↗ till inläggetYup.Där kan man också få sacred clay knife för fletching bonus right?
Exempel:
Använder du wc axe och hugger maple, istället för att få 100 exp så får du 200exp.
↗ till inlägget↗ till inläggetYup.Där kan man också få sacred clay knife för fletching bonus right?
Exempel:
MEN ÅHH, jag som använde vanlig knife :( Hade varit dubbelt så hög lvl i flething nu om jag hade använt den, har alla sacred clay saker :(
↗ till inläggetVafan?? Varför vet alla vem Zjoberrk är? xDIngen bild på mej, men på zjoberrk :D
Draynor.net Dynamic Signature min gubbe på rs