hur skapar man egna kläder en del säger att man ska använda paint men hur gör man
hur skapar man egna kläder en del säger att man ska använda paint men hur gör man
↗ till inläggethur skapar man egna kläder en del säger att man ska använda paint men hur gör man
Det har jag inte en aning om men du kan ju avända downloads. Nåra sidor är..
. www.korvskins.se
. http://www.pimp-my-sims.com/downloads/skin...male/index.html
När u har startat Datorn så går du på Alla Program, sen på EA Games, sen trycker du på ditt nyaste Sims 2 spel, tex Livet i Lägenhet, och då ser du massa val, typ Read-me-fil och Avinstallera The sims 2 Livet i Lägenhet. Klicka inte på den xD :P Och sen en "Body Shop"- Knapp. Tryck på den. Nu blir Din data jätteseg om inte du har nån superdator xD
:rambo: Sen när den har öppnats klickar du på Starta Bodyshop eller nåt sånt. Klicka på tex Hår och Ansikte, och på Ladda hem och sen öppnar du Paint ( eller vad du nu har för grafikprogram ) och öppnar den ^^ Sen är det bara att redigera för fullt ^^ ;) B) :D Eller så går du till www.thesims.se och på Exchange eller nåt ^^men då måste du registrera ditt spel på samma sida ^^
↗ till inläggetNär u har startat Datorn så går du på Alla Program, sen på EA Games, sen trycker du på ditt nyaste Sims 2 spel, tex Livet i Lägenhet, och då ser du massa val, typ Read-me-fil och Avinstallera The sims 2 Livet i Lägenhet. Klicka inte på den xD :P Och sen en "Body Shop"- Knapp. Tryck på den. Nu blir Din data jätteseg om inte du har nån superdator xD
:rambo: Sen när den har öppnats klickar du på Starta Bodyshop eller nåt sånt. Klicka på tex Hår och Ansikte, och på Ladda hem och sen öppnar du Paint ( eller vad du nu har för grafikprogram ) och öppnar den ^^ Sen är det bara att redigera för fullt ^^ ;) B) :D Eller så går du till www.thesims.se och på Exchange eller nåt ^^men då måste du registrera ditt spel på samma sida ^^
Det funkar inte på min..
Det kommer upp att jag har fel skiva!
kan du vera lite mer precis för jag förstår nästan :cool: :cool:
finns ingen ladda hem :huh: var lite mer specifik
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in