↗ till inläggetskaffa mcafee, det är ett bra anti-virus som tar mindre processor än norton. hur mkt virus och skit missar NOD då? du säger ju att ett antivirus missar 10 trojaner och sånt skit ju...↗ till inläggetNya Norton Internet Security 2009 tar typ upp 4% av ramen. Det är väll inte så mktjag har F-secure och har inte haft ngt problem med det. men på nästa data ska jag skaffa mcafee för det är ett ganska bra och smort pogram. det är bättre än Norton, det tar inte upp så mkt processor.
Avg Vs Avast! Vs Pc Tools
↗ till inläggetskaffa mcafee, det är ett bra anti-virus som tar mindre processor än norton. hur mkt virus och skit missar NOD då? du säger ju att ett antivirus missar 10 trojaner och sånt skit ju...↗ till inläggetjag har F-secure och har inte haft ngt problem med det. men på nästa data ska jag skaffa mcafee för det är ett ganska bra och smort pogram. det är bättre än Norton, det tar inte upp så mkt processor.
Nya Norton Internet Security 2009 tar typ upp 4% av ramen. Det är väll inte så mkt
mcafee och AVG e f*n inte bra anti-virus program för jag hade AVG och sen när jag fixade Avast! så upptäckte den en massa virus som inte AVG hade upptäckt
↗ till inlägget↗ till inläggetjag har F-secure och har inte haft ngt problem med det. men på nästa data ska jag skaffa mcafee för det är ett ganska bra och smort pogram. det är bättre än Norton, det tar inte upp så mkt processor.
Nya Norton Internet Security 2009 tar typ upp 4% av ramen. Det är väll inte så mkt
skaffa mcafee, det är ett bra anti-virus som tar mindre processor än norton. hur mkt virus och skit missar NOD då? du säger ju att ett antivirus missar 10 trojaner och sånt skit ju...
mcafee och AVG e f*n inte bra anti-virus program för jag hade AVG och sen när jag fixade Avast! så upptäckte den en massa virus som inte AVG hade upptäckt
vad upplever du med mcafee? du skrev inte ngt om det. det är ett bra antivirus system. och hadde du AVG free?
Avg är bättre.