💬
Logga in
Fuska.se

Trummor Osynkade?

4 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Hej hej,

är det bara jag som har märkt att det sladdlösa trummsetet till GHWT är väldigt osynkat?

Man slår på snaren och ljudet framförs i högtalarna alldeles för sent. Kanske gäller detta bara vissa ?

Hur som helst så förstör ju detta uppenbart spelupplevelsen och försämrar poängen, när man slår i takt med låten, men spelet vill inte ta in informationen i tid.. ?

Tacksam för svar :)

// Freddie

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Hej hej,

är det bara jag som har märkt att det sladdlösa trummsetet till GHWT är väldigt osynkat?

Man slår på snaren och ljudet framförs i högtalarna alldeles för sent. Kanske gäller detta bara vissa ?

Hur som helst så förstör ju detta uppenbart spelupplevelsen och försämrar poängen, när man slår i takt med låten, men spelet vill inte ta in informationen i tid.. ?

// Freddie

Nej så är det inte för mig.

Men dock hände det min kompis med GH:3 gitarren

Det går att välja något konstit (vet inte vad det heter) och så ska du slå när det piper och sen kan du fixa det

Senast ändrad:

27 Jan 2009
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Hej hej,

// Freddie

Det är bara så på nya TV apparater men det kan man fixa.

Gå till Guitar hero WT Huvudmenyn>Options>Sen Calibrate lagg tror jag.

28 Jan 2009
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Hej hej,

// Freddie

Det är bara så på nya TV apparater men det kan man fixa.

Gå till Guitar hero WT Huvudmenyn>Options>Sen Calibrate lagg tror jag.

jo, det var så jag menade
29 Jan 2009
Nivå 5 · Fuskare

LCD televisioner förstör under spelets gång lite har jag hört :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in