Jag behöver hjälp! Hur går upp fortast i level om är i level 20? Kan någon hjälpa mig? :(
Kan Ni Hjälpa Mig?
Du går upp i lvl när du tränar/går upp i lvl på alla combats skills.
När du går upp i lvl i dessa så kan du gå upp i combat lvl också:
Attack.
Strength.
Defence.
Pray.
Range.
Mage.
Men om du fixar dessa lvls:
20 attack.
20 strength och 20 defence, då har du lvl 20 cb.
ok tack så hemskt mycket! :D
Jag dödade goblins när jag var level 20-30, jag brukade också plocka upp grejerna dem dropar och sälja i general store.
↗ till inläggetOk.... Vad är poängen?Jag dödade goblins när jag var level 20-30, jag brukade också plocka upp grejerna dem dropar och sälja i general store.
Btw, som Rapto säger, träna defence, attack och strength, om du vill gå upp i combat level så snabbt som möjligt.
↗ till inläggetÄr man ny kan man inget och säljer allt man ser. Då är typ 50gp JÄTTE mycket >_<↗ till inläggetOk.... Vad är poängen?Jag dödade goblins när jag var level 20-30, jag brukade också plocka upp grejerna dem dropar och sälja i general store.
↗ till inlägget↗ till inläggetOk.... Vad är poängen?Jag dödade goblins när jag var level 20-30, jag brukade också plocka upp grejerna dem dropar och sälja i general store.
Btw, som Rapto säger, träna defence, attack och strength, om du vill gå upp i combat level så snabbt som möjligt.
Han frågade ju om hjälp om träning eller har jag missförtståt det hela? O.o