💬
Logga in
Fuska.se

Killzone 2 Demo Imorgon Till Europa!

19 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

Som kanske flesta av er vet så kommer alla i Amerika som har bokat killzone 2 från gamestop, få en kod till demot som kommer imorgon.

Men alla i Europa kommer få samma demo att ladda ner på ps store imorgon helt gratis!

Lite mer info: http://gamereactor.se/nyheter/16778/Killzo...o+p%E5+torsdag/

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Visste redan detta.

Att demot släpps så här tidigt (det var snack om att det skulle släppas en dag innan premiär) tycker jag är bra. Även fast K2 verkar vara ett helt underbart spel så är det inte många som har hört talas om det. Det är nästan bara de som sitter på spelforum och liknande som vet vad spelet är. Hoppas att gör så att folk får upp ögonen för detta spel.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #3

Längtar tills imorgon för jag måste slakta några helghast!

Kommer ihåg när jag spelade killzone 1 det var goa tider det..........

Nivå 8 · Veteranfuskare

Det är synd att PSS uppdateras på kvällen, borde vara på morgonen så vi får spela demot tidigare.

Kan passa på att tipsa om några blogginlägg i denna blogg som handlar om K2.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #5

Kommer man inte kunna ladda ner demot när det är morgon?

När kan man ladda ner det då?

Nivå 0 · Nykomling

Det är synd att Killzone 2 inte är bra.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Kommer man inte kunna ladda ner demot när det är morgon?

När kan man ladda ner det då?

När PSS uppdateras, vilket brukar vara på kvällen.

↗ till inlägget
Det är synd att Killzone 2 inte är bra.

Hur vet du det. Det har ju ett snittbetyg på ungefär 95/100.

5 Feb 2009
Nivå 5 · Fuskare

Killzone 2 kommer vara otroligt bra! Varför? Jo de finns en sida där de sätter ihop alla Reviews betyg och avrunder med skala 100 i procent. Och Killzone 2 senast jag kolla var på 93-94% (de är riktigt bra), samma som Gears of War 2 och Halo 3. Och alla reviews säger typ att botarna var för svåra på easy och gav sämre betyg på reslutatet för de. Dem har inget negativt om Killzone 2, självklart kommer de finns något dåligt t.ex. Medic Vapnet där de är en 2D animering dock som ska symbolisera en sjukhus apparat sak :P (den som piper och man ser hjärt pulserna) nog om de.

Ungeför 18-19.00 ska PSS uppdateras.

De där med dagen innan Killzone 2 kommer ut Sidney prata om, de är typ att de är dagen innan Killzone 2 kommer ut i USA PreOrder koden slutar funka då. Vet inte hur de blir i EU om de inte kommer gå att ladda ner det längre eller så.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Det enda negativa jag hört om Killzone 2 är att det är kort, kanske 7h långt eller något sånt har jag för mig. Har hört en sak till som är negativt, att spelt är enformigt, men det är bara från en tidning jag hört det. Level.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #10

Själva storyn är 10 timmar lång men det finns ju några som vill klara spelet så snabbt så möjligt så för dom går det snabbare och för dom som sitter och utforskar varje liten detailj i varenda bana så tar det längre tid.

Sen får vi inte glömma multiplayer delen heller.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Det enda negativa jag hört om Killzone 2 är att det är kort, kanske 7h långt eller något sånt har jag för mig. Har hört en sak till som är negativt, att spelt är enformigt, men det är bara från en tidning jag hört det. Level.

Spelet är ca 10timmar, och man kan köra utan internet emot botar(tydligen ska botarna vara väldigt bra). Att de är enformigt tror jag inte en sekund på fören jag har spelat, jag har hört att allt var väldigt bra, får vänta och se. Jag tror inte de kommer vara enformigt. Det är nog lite smartare än så när de går ut så starkt med spelet. Och varenda gameplay jag sätt som inte äger rum på samma scen är oftast väldigt annorlunda gameplay.

Sedan säger många att de skulle kunna köpa spelet enbart för Multiplayern, som de har jobbat väldigt mycket på. Jag har stora förväntningar på det. (Ska ju vara som beroende framkallande CoD4 fast snabbare och bättre, så)

BTW: Säg till så fort uppdates går att ladda ner. Vill ju så gärna testa spelet..

LADDAR NER DET JUST NU, ingen UPPDATE FÖR DET. sök på alfabetisk ordning, så hitta jag den :D :o :o

:rolleyes: :P

6 Feb 2009
Nivå 1 · Novis

Provade just demot, otroligt kort demo enligt mig. Skulle gärna fått vara längre så man fick "känna" lite mer på det.

7 Feb 2009
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #13

Demot var jättekort men jag är ändå glad att få spela en liten del av spelet.

Längtar till 25 februrari!

Nivå 5 · Fuskare

demot var inte alls kort, demot var ett demo. Ett demos syfte är att lämna dig med känsla av att du vill ha mer, de märks ju att de försäljnings-knepet funkar också ;)

Demot hade allt ett demo bör ha, tillräckligt mycket vapen, 2 sections, tillräckligt för att man vill ha mer. Man får känna på kontrollerna m.m.

Det som får demot att verka väldigt kort är ju att alla som längtar efter Killzone 2 har sett dessa sections typ 1 miljon gånger, vilket gör att man vet exakt var man ska och vad man ska göra.

Tycker demot var väldigt bra. Spelat de kanske 10 gånger nu. Känns annorlunda varje gång. Riktigt bra spel.

De 3 första gångerna är ju kontrollerna väldigt flummiga. Men nu är de inristat i fingrarna. :gitarr:

Nivå 0 · Nykomling

Jag måste få säga att det var h*lvetes kort men ändå ett bra spel, det blir att köpa lite senare. :D
8 Feb 2009
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #16
↗ till inlägget

demot var inte alls kort, demot var ett demo. Ett demos syfte är att lämna dig med känsla av att du vill ha mer, de märks ju att de försäljnings-knepet funkar också ;)

Demot hade allt ett demo bör ha, tillräckligt mycket vapen, 2 sections, tillräckligt för att man vill ha mer. Man får känna på kontrollerna m.m.

Det som får demot att verka väldigt kort är ju att alla som längtar efter Killzone 2 har sett dessa sections typ 1 miljon gånger, vilket gör att man vet exakt var man ska och vad man ska göra.

Tycker demot var väldigt bra. Spelat de kanske 10 gånger nu. Känns annorlunda varje gång. Riktigt bra spel.

De 3 första gångerna är ju kontrollerna väldigt flummiga. Men nu är de inristat i fingrarna. :gitarr:

Vilken kontroll scheme använde du?

Jag använde alternate 2 och den är ganska likt CODs kontroller.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Man kör ju på Alternativ 2, hold zoom och utan HUD.

Nivå 5 · Fuskare

Tro det eller ej men jag kör med det alternativet du får när du kör första gången. Jag struntar i hur likt de är CoD 4 eller något annat spel när de gäller kontrollerna, de är ju kul med lite nytt ibland, tycker de är riktigt nice som de är.

Vi kan alla skriva ner saker som förlänger demot da, eftersom alla drygar om att de var kort.

T.ex. Klara hela demot med endas Kniv (bron kan du kasta en granat, de är riktigt tillfredställande haha).

Ta tid och försöka slå rekord.

Hitta glitches eller sådant (jag hitta att jag kunde hoppa upp på ett sånt där fordon vid LZ vid tanksen så flög jag iväg på den riktigt kul inte fake, http://www.youtube.com/watch?v=_G7Y8bC9FAY).

Försöka hitta det där vapnet (de är silvrit påminner om ett andra-världs kriget vapen.. haha, men jag hitta det)

Ni vet slutet där de blir svart man kan skjuta på en gas tank där och looka man fram en Helgan hehe.

Köra utan hud eller hint eller crosshair

Skall också finnas collectibles, när du är i slutet där de blir svart, i det området ska det finnas en sak man kan skjuta ner och så kommer de upp typ 1 utav 3. Undrar om de andra 2 är i demot nånstans.

Jag njuter väldigt mycket av demot så mycket att jag blir sexuelt påtänd:

post-32672-1234108858_thumb.jpg Nej skoja bara, tyckte bilden var lite rolig dock haha XD :lol:

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Det här "Försöka hitta det där vapnet (de är silvrit påminner om ett andra-världs kriget vapen.. haha, men jag hitta det)"

Man får vapnet (som heter STA 14) genom att i Warhouse ska du kasta granat på han som står uppe på "taket" ni vet, då om du har tur faller STA 14 ner och du kan använda den. Och om du träffar en helgan i huvudet kommer det helt och hållet explodera. Det är coolt. Inte bara hjälmen alltså.

Märkte då också att när du hjälper din ISA partner upp till hissen. Och du faller ner, kommer han dra upp dig.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #20
↗ till inlägget

Det här "Försöka hitta det där vapnet (de är silvrit påminner om ett andra-världs kriget vapen.. haha, men jag hitta det)"

Man får vapnet (som heter STA 14) genom att i Warhouse ska du kasta granat på han som står uppe på "taket" ni vet, då om du har tur faller STA 14 ner och du kan använda den. Och om du träffar en helgan i huvudet kommer det helt och hållet explodera. Det är coolt. Inte bara hjälmen alltså.

Märkte då också att när du hjälper din ISA partner upp till hissen. Och du faller ner, kommer han dra upp dig.

Ska försöka få tag på vapnet imorgon.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in