💬
Logga in
Fuska.se

Söker [skillade] Clan Medlemmar.

13 svar · startad

Som rubriken säger har jag gjort en cs 1.6 clan! Jag är själv 15 år, nyss fyllt då! Vi är just nu 2 st i clanen men behöver 3 st till. Adda mig på msn : [email protected] elr på steam : Niffen_

Sen berättar jag vad clanen heter , hemsidan, sponsor m.m Behöver 3 st! men jag kommer traya er och jag är HELT SERIÖS!

Ps: Inga onödiga kommentarer skriv bara om er och om ni vill joina och adda mig!

5 Feb 2009
↗ till inlägget

Som rubriken säger har jag gjort en cs 1.6 clan! Jag är själv 15 år, nyss fyllt då! Vi är just nu 2 st i clanen men behöver 3 st till. Adda mig på msn : [email protected] elr på steam : Niffen_

Sen berättar jag vad clanen heter , hemsidan, sponsor m.m Behöver 3 st! men jag kommer traya er och jag är HELT SERIÖS!

Ps: Inga onödiga kommentarer skriv bara om er och om ni vill joina och adda mig!

vad äre för skill på clanen då? low med high?

Mjo, skulle väl säga med , men ska ta oss upp till high high high!!!

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Mjo, skulle väl säga med , men ska ta oss upp till high high high!!!

ok ok :D BTW kommer du från edsele?

Senast ändrad:

Jaopp , kommer från natursköna edsele jag ;]

↗ till inlägget

Jaopp , kommer från natursköna edsele jag ;]

Hehe okej bor bara 10mil från dig då :D har min sommar stuga ungefär vid edsele också. :D

f*n va nice ;) Då vet du att edsele e bäst. Vart bor du nu då ? :) vart i edsele har du stugan ? :D

↗ till inlägget

f*n va nice ;) Då vet du att edsele e bäst. Vart bor du nu då ? :) vart i edsele har du stugan ? :D

hehe japp :D just nu bor jag i kramfors ..och stugan är vid salsjön om du vet vart det ligger? :P

Okej, jo jag vet nog vart det ligg ;) och i kramfors bor min halvbrorsa xD Brukar vara där en del helger :P

Brukar du vara på K-lan ?

↗ till inlägget

Okej, jo jag vet nog vart det ligg ;) och i kramfors bor min halvbrorsa xD Brukar vara där en del helger :P

Brukar du vara på K-lan ?

oki bra det :D jasså?? vad heter han?? njae ibland :D

Han heter Simon :P , 1995:a

↗ till inlägget

Han heter Simon :P , 1995:a

okej :D

Säg till om du vill joina clanen :) Kan göra en tsm. :D

↗ till inlägget

Säg till om du vill joina clanen :) Kan göra en tsm. :D

hehe oki bra det :D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in