💬
Logga in
Fuska.se

Islam

24 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

kommer säkert bli tillsagd eller varnad för det hära men man får ju säga vad man tycker så.. asså alla såna land som afrika och islam och alla såna ställen äre bara idioter i,, om man kollar här i sverige så är 99% invandrare och varenda en av dom är kriminell och förstör hela tiden sen när dom bor i sverige så gnäller dom att vi e svenne j*vlar O.S.V men vf har dom flyttat hit då?? Då kan dom vell åka hem i sin banan låda igen!

1. 99%, det behövs väl inte ens en förklarning för att fatta att det itne är sant

2. Alla är kriminella och förstör? så du menar att 99% av sverige är kriminella?

3. Så du säger att 99% av sverige gnäller på resten av sverige som är 1%?

↗ till inlägget

Egna teorier och troenden är helt okej.

Om alla skulle ha egna teorier och tro så skulle det ju bara skapa förvirring. Vi har ju ändå religionsfrihet och rätt att själva välja religion... Iallafall i Sverige.
8 Feb 2009
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Om alla skulle ha egna teorier och tro så skulle det ju bara skapa förvirring. Vi har ju ändå religionsfrihet och rätt att själva välja religion... Iallafall i Sverige.

Varför skulle det skapa förvirring? Forskningen har ju gett oss en hel del ledtrådar, så det skulle ju förstås vara ganska knäppt att ha teorier som redan är överbevisade. Min poäng är att man borde ha egna tankar och inte förlita sig 100% på en bok.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #24
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Varför skulle det skapa förvirring? Forskningen har ju gett oss en hel del ledtrådar, så det skulle ju förstås vara ganska knäppt att ha teorier som redan är överbevisade. Min poäng är att man borde ha egna tankar och inte förlita sig 100% på en bok.

hur skulle världen se ut om alla hade egna teorier etc?
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator
↗ till inlägget

Jag tycker att vi muslimer är missförstådda, vissa hatar oss muslimer för dem tycker vi är våldsamma osv.

Jag tycker det är terrorister som ger oss dåligt rykte, men majoriteten är ju inte våldsamma.

Det har gått snett någonstans, folk ogillar bråkiga människor, vissa bråkiga människor är invandrare, vissa invandrare är muslimer. Med okunninghet och fördomar så får vissa det till att muslimer är automatiskt bråkiga. :/

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in