💬
Logga in
Fuska.se

Slayer & Choppa

34 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

lol. Det finns 23miljoner fantasy mmo men inte så många sci-fi. Framtid > fantasy.

Ändå finner jag de flesta Sci Fi mmorpgs väldigt tråkiga.

Har gillat dom jag har kört, men tröttnat eftersom det knappt fanns några andra som spela.

Choppa :D

Tror han menade sci-fi MMORPG's. :P

Vet, du får ta det som spam.

Men F*ck Sci-Fi, det är Choppas och Slayers tråden handlar om ;)

12 Feb 2009
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #22

Någon gång nästa vecka (eller tidigare) öppnas testservern för patch 1.2 (Call to arms - Slayer och Choppa och annat skoj)

Ni kan kopiera eran karaktär via eran profil på War-europe.com (måste vara över rank 10)

Själva testserven hittar ni i eran Warhammer online - Age of Reckoning mapp vid namnet 'testpatch'.

Ni kan redan nu klicka på den för att ladda hem patchen, det är en enorm patch. Så bättre att göra det nu än att vänta när den väl är öppen.

Senast ändrad:

13 Feb 2009
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Någon gång nästa vecka (eller tidigare) öppnas testservern för patch 1.2 (Call to arms - Slayer och Choppa och annat skoj)

Ni kan kopiera eran karaktär via eran profil på War-europe.com (måste vara över rank 10)

Själva testserven hittar ni i eran Warhammer online - Age of Reckoning mapp vid namnet 'testpatch'.

Ni kan redan nu klicka på den för att ladda hem patchen, det är en enorm patch. Så bättre att göra det nu än att vänta när den väl är öppen.

Klarar hålla mig till Mars.

3 Mar 2009
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #24

Vill bara säga att patch 1.2 kommer imorgon och serverna går ner klockan 8 och kommer upp någon gång på eftermiddagen. Denna patch för med sig Slayer och Choppa.

Ladda upp eran WAAAGH, kom på ett sätt att slippa skolan och powerlevla. För detta kommer bli hur grymt som helst.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Vill bara säga att patch 1.2 kommer imorgon och serverna går ner klockan 8 och kommer upp någon gång på eftermiddagen. Denna patch för med sig Slayer och Choppa.

Ladda upp eran WAAAGH, kom på ett sätt att slippa skolan och powerlevla. För detta kommer bli hur grymt som helst.

Synd att det skulle kommit idag.

11 Mar 2009
Nivå 6 · Fuskare

Snart får vi köra Choppa å Slayer :D Serverna skulle gå upp igen 17.00, så det blir väl snart'

Nu är serverna uppe igen :D

post-68377-1236795749_thumb.jpg

post-68377-1236795768_thumb.jpg

Senast ändrad:

13 Mar 2009
Nivå 5 · Fuskare

Gott om dem nu.

14 Mar 2009
Nivå 6 · Fuskare

j*vla choppa/slayer zergs i Scenarios, ORvR, överallt :o

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

j*vla choppa/slayer zergs i Scenarios, ORvR, överallt :o

Japp, de försvinner snart.

5 Apr 2009
Nivå 0 · Nykomling

Alla gör choppa och slayer nu bara för att testa en ny class men om ett tag så kommer det inte alls vara lika många som det e nu.

För dom kommer att inse att alla är det och då är det inte lika roligt själv har jag en choppa men har inte börjat spela på den än ska vänta några veckor, och slayer vill jag inte göra dom verkar inte roliga xD

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Alla gör choppa och slayer nu bara för att testa en ny class men om ett tag så kommer det inte alls vara lika många som det e nu.

För dom kommer att inse att alla är det och då är det inte lika roligt själv har jag en choppa men har inte börjat spela på den än ska vänta några veckor, och slayer vill jag inte göra dom verkar inte roliga xD

Tror jag ska spela slayer på Burlock

Nivå 0 · Nykomling

Jag tycker du ska göra en choppa det verkar så mycket toligare faktiska. om du kollar på bilden som den andra har printat in på ämnet så e det flre slayer än choppa så det kommer att vara för många slayer till slut....

Nivå 5 · Fuskare

Har en Choppa, fast skulle valt Order egentligen, diggar dvärgar.

6 Apr 2009
Nivå 0 · Nykomling

Haha okej. men vad tycker du om choppa då?

13 Jun 2009
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Haha okej. men vad tycker du om choppa då?

Något sent kanske...

De var helt okej, hann inte spela så mycket dock.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in