Min favorit armour på Master chief är "Hayabusa-armour"(får man när man har alla 13/13 skulls . och Elite favvo armour är Ascetic-armor.(ascetic helmet (snyggaste) får man genom att göra en "Tripple-kill med energy sword" men ni kanske redan vet det.http://i185.photobucket.com/albums/x315/BTHR_Zero_X/Halo%203%20Profile%20Armour%20Pics/Elite%20Armours/04AsceticFrontShot.jpgAscetic armour.http://www.halo3planet.com/wp-content/uploads/2007/10/hayabusa.jpg Hayabusa armour.
Halo 3: (armour) Elite/master Chief.
Helmet: ODST (efter basic training)
Shoulders: Hayabusa (7/13 skulls tror jag)
Body: Katana (alla achievements)
Primary color: Steel
Secondary color: Silver
Detail color: White
Full Scout
men hur kan du ha alla achievement när du har 7/13 skulls? för att man får anchivements av skulls
↗ till inläggetMan behöver inte ha alla skullsen för hyabusa shoulders om det är det du menar?men hur kan du ha alla achievement när du har 7/13 skulls? för att man får anchivements av skulls
Head: Hayabusa (alla skulls)
Shoulders: Hayabusa (7/13 scouts) och Scout (upplåsa mongoose mowdown)
Body: E.V.A (Klara Tsavo highway på normal eller svårare)
Head: Rogue
Shoulders: Hayabusa/Hayabusa
Body: Haya.
Jag har bara det armor man har när man börjar för jag fick just reda på hur man byter armor =P
Får kolla, men jag tror att jag har:
Security helm
Hayabusa left shoulder
Eva Right shoulder
Hayabusa body
men är inte säker, ska kolla tills imon.
Helmet: Security (1000Gamerscores i halo 3)
Body: Katana (1000Gamerscores i Halo 3)
Hayabus shoulders (7-9skulls tror ja)
head: EOD
body: EOD
shoulders: security
min kompis: Hello my friend tipsed me about this forum; i can little swedish buy i explain in english if its OK,
Head:Flaming hayabusa helmet
Body: Eva
Shooulder: both are eod
↗ till inläggetmin kompis: Hello my friend tipsed me about this forum; i can little swedish buy i explain in english if its OK,
Head:Flaming hayabusa helmet
Body: Eva
Shooulder: both are eod
F*n vad du ljuger. det är bara bungie anställda som kan få Flaming hayabusa helmet och tror inte de anställer en 12 åring.
Head: ODST
Shoulders: E.V.A
Armor: C.Q.B
Brukar även ha
Head: Scout
Shoulders: Security
Armor: Hayabusa
Full Mark VI Sedan jag börjat lira MLG ^^ 37 i skill där =)
Ja kör
Head: EOD
Shoulders: Security
Armor: Katana
Använder Den massa gånger
Ras:Elite
Helmet:Commander
Shoulder:ascetic
Armour:Flight
Den gillar jag mycket