💬
Logga in
Fuska.se

Vad Ska Man Skaffa För Spel Egentligen?

11 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

tjena!! jag har haft xbox360 i mer än 1,5 år. Jag har haft en del spel men lämnat in några o köpt nya och nu sitter jag med bara left4dead. Har blivit på detta vis för jag vart i från xboxet och inte haft tid men nu har jag det igen. Så jag funderar på att skaffa lite fler spel och då undrar jag vad som spelas mycket här omkring i forumet, tänkte också lite på spelen som spelas i olika spelkvällar som hålls av "the moose" mycket.

:thanks:

Nivå 7 · Fuskare

Halo 3 vore ju inte helt fel.

Nivå 4 · Lärling

COD 4

↗ till inlägget

tjena!! jag har haft xbox360 i mer än 1,5 år. Jag har haft en del spel men lämnat in några o köpt nya och nu sitter jag med bara left4dead. Har blivit på detta vis för jag vart i från xboxet och inte haft tid men nu har jag det igen. Så jag funderar på att skaffa lite fler spel och då undrar jag vad som spelas mycket här omkring i forumet, tänkte också lite på spelen som spelas i olika spelkvällar som hålls av "the moose" mycket.

:thanks:

Ja Left 4 Dead täcker ju mycket ^^

Men annars:

CoD4

Nivå 11 · Veteranfuskare

CoD 4 & CoD: World at War.

4 Mar 2009
Nivå 2 · Novis

Det finns massor, Halo wars.

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #7
↗ till inlägget

hur många kan man köra i samma match samtidigt och hur många i varje lag kan man va på det på xbox live.?
Nivå 4 · Lärling

LOL finns det inte flera sånna tådar redan <_<

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

hur många kan man köra i samma match samtidigt och hur många i varje lag kan man va på det på xbox live.?

I multiplayer skirmish kan man spela 1 vs 1, 2 vs 2 och 3 vs 3. Alltså max 6 när man kör 3 mot 3.

7 Mar 2009
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #10

Nu har jag bestämmt mig för att köpa halo wars och halo 3. Sen ska jag lämna in left4dead för det e typ inga som spelar det :P

men nu har jag en till fråga: har märkt att halo 3 börjar bli svårt o få tag i. Så vet ni något ställe runt eller i göteborg där det säkert finns på lager??

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Nu har jag bestämmt mig för att köpa halo wars och halo 3. Sen ska jag lämna in left4dead för det e typ inga som spelar det :P

men nu har jag en till fråga: har märkt att halo 3 börjar bli svårt o få tag i. Så vet ni något ställe runt eller i göteborg där det säkert finns på lager??

Media Markt eller Webhallen, dom vet jag har det :)

8 Mar 2009
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #12
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Media Markt eller Webhallen, dom vet jag har det :)

Tusen Tack!! jag hade halo3 när det kom ut men det hade för mycket repor så jag lämna in det (dem kollade inte efter repor så jag fick rätt bra för spelet :P )

nu är det väl bara att hoppas att det finns något kvar när jag kommer o köper det i mon för det fanns 2st i lager kvar :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in