Skitsnygga AxeMan!
Sprite Tävling
↗ till inläggetSkitsnygga AxeMan!
Tack Yoshihi.
Här är en till flest former:
Den gula är hane.
Namn: Gatrent
Typ: Fighting Rock
↗ till inlägget:o DjävulenHär är en till flest former:
Den gula är hane.
Namn: Gatrent
Typ: Fighting Rock
↗ till inläggetsynd moonlamp men du kan tyvärr inte :( (måste vara minst 5)
Jag har ju 5 pokemon-.- glömde att skriva till Chingling.
Här är mitt andra bidrag till kategorin Cool:
Namn: Laziod
Typ: Ice
Blandade: Mew, Persian, Suicuine, Croconaw, Nidorino.
Kön: Likadana kön.
Shiny:
Ps. Den liknar Fr3Dus men spelar roll.Ds.
Om ingen har fattat det än men jag harskrivit 3 gånger så betyder "Flest former" en som har många former, inte hona, hane och Shiny, utan typ som Arceus byter färg med olika Plates, det är det som är menat
Förstått!?!
↗ till inläggetOm ingen har fattat det än men jag harskrivit 3 gånger så betyder "Flest former" en som har många former, inte hona, hane och Shiny, utan typ som Arceus byter färg med olika Plates, det är det som är menat
Förstått!?!
men min är i kategori coolast
↗ till inlägget
cool för att vara din andra!
kan man göra en egen pokemon eller måste man blanda bara pokemon?
↗ till inläggetkan man göra en egen pokemon eller måste man blanda bara pokemon?
↗ till inläggetJa, man får göra nya Pokèmon, men om man blandar måste man använda minst 5 stycken Pokèmon, kan alla fatta det
↗ till inläggetjaha, kan man typ göra olika typer av en pokemon?Om ingen har fattat det än men jag harskrivit 3 gånger så betyder "Flest former" en som har många former, inte hona, hane och Shiny, utan typ som Arceus byter färg med olika Plates, det är det som är menat
Förstått!?!
moonlamp: 7/10 ARCEUS: 4/10 hejhejhej: 6/10 anton99: din shiny 7/10 Fr3Du: 8/10 yoshihi: 7/10 shiny 8/10
två till kategorin mest blandade:![]()
namn:ghostraider
typ:ghost/water
blandade:swampert,umbreon,golduck,macargo,luxray,gastly,haunter,kyogre,groudon,lumineon
den är legendarisk och har inget kön
namn:garger
typ:ground/bug
blandade:swampert,regigigas,flygon,hippodown,skuntank,rotom,spiritomb,magnezone,sharpedo,kyogre,yanm
ega,dusknoir,masqerian
↗ till inlägget↗ till inläggetOm ingen har fattat det än men jag harskrivit 3 gånger så betyder "Flest former" en som har många former, inte hona, hane och Shiny, utan typ som Arceus byter färg med olika Plates, det är det som är menatFörstått!?!
jaha, kan man typ göra olika typer av en pokemon?
JJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
↗ till inläggettvå till kategorin mest blandade:
namn:ghostraider
typ:ghost/water
blandade:swampert,umbreon,golduck,macargo,luxray,gastly,haunter,kyogre,groudon,lumineon
namn:garger
typ:ground/bug
blandade:swampert,regigigas,flygon,hippodown,skuntank,rotom,spiritomb,magnezone,sharpedo,kyogre,yanm
ega,dusknoir,masqerian
jag är inte precis domare kategorin mest blandade men jag tycker att dom ska vara samma pokemon med olika former
↗ till inläggetJJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!↗ till inläggetOm ingen har fattat det än men jag harskrivit 3 gånger så betyder "Flest former" en som har många former, inte hona, hane och Shiny, utan typ som Arceus byter färg med olika Plates, det är det som är menat
Förstått!?!
jaha, kan man typ göra olika typer av en pokemon?
ooooooookkkkkkkkeeeeeeeejjjjjjj!!!!!!!!!!!
:D hahaha