💬
Logga in
Fuska.se

Rsbot Outdated

10 svar · startad

Den nya Rsboten e Outdated så finns det nån som kan länka den nya? om dom har hunnit fixat det.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Den nya Rsboten e Outdated så finns det nån som kan länka den nya? om dom har hunnit fixat det.

Vad i!!! Kolla på deras sida först! Vi ska väl inte leecha ut den bara för att du inte orkar kolla på deras sida!

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

Använd denna tråd istället.

http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...t=0&start=0

↗ till inlägget
ok ok

DenisB måste du alltid gnälla om allting?

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget
ok ok

Så klart jag måste för att ingen fattar att om det inte finns på deras sida så finns det inte ute än.

Och jag gnäller inte utan jag säger så att ni kollar på sidan istället först !

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget
ok ok

Så klart jag måste för att ingen fattar att om det inte finns på deras sida så finns det inte ute än.

Och jag gnäller inte utan jag säger så att ni kollar på sidan istället först !

Det finns faktiskt folk som är lata och inte orkar regga sig på rsbot.org, duh! Sluta whina över allt som inte är som du vill, hjälp till eller håll käften.

18 Mar 2009
Nivå 4 · Lärling

Om man reggar sig på deras sida får dom pengar och mer beröm för SpelJohans Program ( RSBOT )

Fattar ni väl ?

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare

Man använder rs bot för att botta? Eller du använder det som skrivbords underlägg? -.- Varför måste du orka regga dig på aftonbladet för att läsa nyheter?

Nivå 4 · Lärling

Skrev fel förut...

19 Mar 2009
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Vad i!!! Kolla på deras sida först! Vi ska väl inte leecha ut den bara för att du inte orkar kolla på deras sida!

Jag undrar om du ens vet vad "leecha" betyder.
20 Mar 2009
Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Skrev fel förut...

Pwnd.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in