Tjenare. Ett litet spel som man kan spela i väntan på Battlefield heroes: http://www.battlefield-heroes.com/files/HeroesGame_1.html
Sen kan ni skriva era poäng också. Hittills är mitt hig score 80 :P
Tjenare. Ett litet spel som man kan spela i väntan på Battlefield heroes: http://www.battlefield-heroes.com/files/HeroesGame_1.html
Sen kan ni skriva era poäng också. Hittills är mitt hig score 80 :P
50 poäng :]
jag spelade tills jag fick 10 men orkade inte mer sen, håller mig till BFH Beta :D
↗ till inläggetJa du. Jag väntar på betan. Annars skulle jag knappast spela det här. Men har nu fått 80 poäng :Pjag spelade tills jag fick 10 men orkade inte mer sen, håller mig till BFH Beta :D
Vilket j*vla skitspel, inte ens likt riktiga heroes.
Min hi-score:
↗ till inläggetP12 > du kommer inte in.Ja du. Jag väntar på betan.
↗ till inläggetva?Vilket j*vla skitspel, inte ens likt riktiga heroes.
Min hi-score:
↗ till inläggetP12 > du kommer inte in.Ja du. Jag väntar på betan.
↗ till inläggetDe släpper inte in 12åringar i betan.va?
↗ till inläggetMen det står att spelet är från 12. Varför släpper dom inte in 12-åringar då?↗ till inläggetDe släpper inte in 12åringar i betan.va?
↗ till inläggetMen det står att spelet är från 12. Varför släpper dom inte in 12-åringar då?
Rekommendationen är 12, och de vill ha mogna folk som hittar buggar och inte massa 12åringar som bara vill spela och inte göra det de är i betan för.
↗ till inlägget↗ till inläggetva?
De släpper inte in 12åringar i betan.
Men det står att spelet är från 12. Varför släpper dom inte in 12-åringar då?
Rekommendationen är 12, och de vill ha mogna folk som hittar buggar och inte massa 12åringar som bara vill spela och inte göra det de är i betan för.
Okej, då kan jag säkert få spela på min brors account istället.
Då vill de säkert inte har 13-åringar iheller.
Han är ju redan inne, men man kan ju bara "råka" skriva in att man är född lite tidigare om man vill in. :P
Han är ju redan inne, men man kan ju bara "råka" skriva in att man är född lite tidigare om man vill in. :P
Det är olagligt och kan leda till fängelse. :rolleyes:
↗ till inläggetOkej, då kan jag säkert få spela på min brors account istället.
Oja du ser, du är bara ute efter att spela och inte för att BETA-testa. Håll dig borta från BF:H tills det släpps så kanske det släpps snabbare.
↗ till inlägget:rolleyes:Då vill de säkert inte har 13-åringar iheller.
Nej, men på den tiden jag ansökte spelade åldern ingen roll alls, utan det var beskrivningen av en själv, motiveringarna till varför man ska få beta testa etc. som spelade roll.
↗ till inläggetHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Har Boffaroffe lurat i dig det eller? HAHAHAHAHHAHAHAHA!!!Det är olagligt och kan leda till fängelse. :rolleyes:
Det är olagligt och kan leda till fängelse. :rolleyes:
Ajuste, livstid :)
↗ till inlägget↗ till inläggetHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Har Boffaroffe lurat i dig det eller? HAHAHAHAHHAHAHAHA!!!Det är olagligt och kan leda till fängelse. :rolleyes:
Nej, det var det inte alls. De körde med först-till-kvarn. :P Alla som var med i första betafasen har nu nycklar. :P
↗ till inläggetVad har Boffa lurat i mig? :huh:↗ till inläggetHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Har Boffaroffe lurat i dig det eller? HAHAHAHAHHAHAHAHA!!!Det är olagligt och kan leda till fängelse. :rolleyes:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in