↗ till inläggetWetterl: Tackar :D
Anton99: Du eftersom att vi bara har 1 bidrag ;)
nej det finns 2 bidrag
nej det finns 2 bidrag
Har du inte sett mitt? För jag har ju också ett bidrag.
Öpps!
Sorry...
1a. Slapparen (den svarta)
2a. AxeMan (allt va perfekt förutom ögonen)
3a. Anton99 (leksak?)
Om man ändrar något på en av sina spritar gills det som om man gör en helt ny sprite?
↗ till inläggetOm man ändrar något på en av sina spritar gills det som om man gör en helt ny sprite?
vet inte, fråga wetterl
Det beror på hur man ändrar, om du bara lägger till lite småsaker, som typ lägger till en extra linje någonstans så är den ingen ny men om man lägger till nya delar eller ändra färger gills det som en ny
↗ till inläggetBTW så kan du vinna kategorin om du väljer några kanske röda och mer "ondskefulla" ögon ;)Om man ändrar något på en av sina spritar gills det som om man gör en helt ny sprite?
jag kan bli domare för kategorin knäppast
↗ till inläggetjag tror att Fr3Du är det :(jag kan bli domare för kategorin knäppast
↗ till inlägget↗ till inläggetjag tror att Fr3Du är det :(jag kan bli domare för kategorin knäppast
han valde knäppast eller ser roligast ut, så då får han vara domare för ser roligast ut
↗ till inläggetBra! :Djag kan bli domare för kategorin knäppast
BTW bidrag till flest blandade: ![]()
Poäng?
kuddmannen:8/10
yoshihi:9/10
↗ till inläggetom jag var domare för denna kategori skulle jag ge 9/10, men nu är jag inte det så gumpirate får skriva betyg åt dig
↗ till inläggetOm du skulle ge 9/10 skulle poängen sammanlagt bli 18 poäng tack vare så många blandade↗ till inläggetom jag var domare för denna kategori skulle jag ge 9/10, men nu är jag inte det så gumpirate får skriva betyg åt dig
kan vi kanske inte avsluta tävlingen typ på sön för det kommer ju inga mer bidrag?
Tävlingen avlutas om en vecka
↗ till inläggetDet beror på hur man ändrar, om du bara lägger till lite småsaker, som typ lägger till en extra linje någonstans så är den ingen ny men om man lägger till nya delar eller ändra färger gills det som en ny
Om man bara ändrar ögonen då? Då kan jag vinna tävlingen.
Typ, kanske, apor (J***a apor...(Menar inte djuret apor utan Djurgårdare(Jag är Gnagare(En Gnagare är en sådan som hejar på AIK))))
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in