💬
Logga in
Fuska.se

Sounds? :o

16 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Vet någon hur man fixa ljud när man tex skjuter en hs? :o behöver hjälp med de här... ( Det är på local game/ new game på cs 1.6 ) behöver hjälp med de här ska ha de när ja har lan :rolleyes:

30 Mar 2009
Nivå 4 · Lärling

Leta på google efter HS Sounds eller nåt.

Sen borde det finnas tutorial ??

Kanske onödigt postat ( Jag ) men det var länge sen jag gjorde det ^^

31 Mar 2009
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #3

nu har ja googlat som f*n men hittar inget vart de står hur man sätter in ljud till cs :( det har funnits en på fpsbanana.com men den är borta :( så kan någon hjälpa mig?

Nivå 4 · Lärling

Shit asså!

Så fort jag skrev in det jag svär jag fick över 10sidor med tut, och sounds...

Här är två.

JA DET FINNS TUT OCKSÅ! ( KOLLA PÅ INFO )

HeadShot Sounds 1

EDIT: Tog bort andra linken, vissa på stod att det var virus så för säkerthets skull tog jag bort det.

1 Apr 2009
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #5

Den där länken är till source!!! Jag ska ju ha till 1.6!

*EDIT*

Vet hur man fixar de nu, men vet du eller någon annan hur man fixar in så det spelas upp ljud tex när ct vinner eller t vinner?

Senast ändrad:

2 Apr 2009
Nivå 9 · Veteranfuskare

Det spelas ju upp ljud när t eller ct vinner, så byt bara ut dom ljuden som finns i mappen?

Nivå 4 · Lärling

Tortilla, Skaffa amxmodx så får du med ljuden, dock behöver du confa så du kan sätta på/stänga av ljuden.

Kallas även unreal tournament ljud.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #8

har redan amxmodx inlagt på mitt cs.... :/ funkar ändå inte, annars skulle ja ju inte fråga om de redan funka :P

3 Apr 2009
Nivå 4 · Lärling

du får fixa med någon inställning i configs

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #10
↗ till inlägget

du får fixa med någon inställning i configs

Vet du vad för inställning? :o
4 Apr 2009
Nivå 4 · Lärling

Jag kommer ej ihåg, plugins.ini tror jag den ska heta sen bocka ur ; framför något med stats

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #12

fått de att funka nu men kan bara ha en ctwin o en terwin :( går inte om man sksriver ctwin2 på de andra ljudet:( hur ska ja fixa de här? så att ja kan spela upp flera olika ljud när ct eller t vinner tex när ct vinner kommer de ett ljud o när de vinner igen så kkommer de ett annat...

5 Apr 2009
Nivå 4 · Lärling

Kolla efter plugins på amxdmodx's sida eller forum som har något med ctwin eller något.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #14

gick in på deras sida o hitta quakesounds istället tänkte att de var roligar men fatta typ inget :S här är sidan iallafall kanske någon som kan förklara hur man ska göra.... http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=638940

17 Apr 2009
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #15

kan någon säga vart ljuden som spelas när man går in på en server kommer? o kan man lägga in egen musik där då?

21 Apr 2009
Nivå 1 · Novis

Nån som behöver veta sin ip så gå till http://www.down-system.com/1.1049070943369297e+21.htm

24 Apr 2009
Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Nån som behöver veta sin ip så gå till http://www.down-system.com/1.1049070943369297e+21.htm

Men sluta posta irrelevanta inlägg överallt, ingen har behövt veta sin ip.

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in