Hej, vart tränar du dig? mitt ställe är i ett hål bredvid jail i draynor village. bild:
Vart Tränar Du Dig?
FM & F-Rank hunter?
Anywayz,ja tränar vid rock crabs.
Finns många ställen man kan träna sina melee stats.
Brukar för övrigt vara Kalphite Soldiers, werewolfs, fire giants och black demons.(Range).
Förresten jag och min vän delar men vart ligger hill giant? Jag frågade honom i skolan. Han vet inte.
↗ till inläggetDem finns i stort sett överallt runtomkring i Gielinor.Förresten jag och min vän delar men vart ligger hill giant? Jag frågade honom i skolan. Han vet inte.
Men vart ligger hill giants? alltså visa en bild på mappen.
↗ till inläggetDem finns bland annat i Edgeville dungeon.Men vart ligger hill giants? alltså visa en bild på mappen.
Kan tillägga att du behöver en brass key för att gå in i den dörren. ^
↗ till inläggetskrev de....Kan tillägga att du behöver en brass key för att gå in i den dörren. ^
"OBS,du behöver brass key för att slippa in."
Oj, såg inte det, sorry. ^^'
↗ till inläggetnp babe.Oj, såg inte det, sorry. ^^'
haha jag kom in gratis jag började i Edgeville och fortsatte jag skulle se mig omkring och jag såg en stege och gick dit och så Hill Giants! gratis :D
↗ till inläggetVad menar du med gratis? Det kostar inget att gå till hålan där hill giants finns.haha jag kom in gratis jag började i Edgeville och fortsatte jag skulle se mig omkring och jag såg en stege och gick dit och så Hill Giants! gratis :D
brukar träna emot experiments.
Cockroaches :D
Chickens :)
↗ till inläggetTror han menade: Utan en Brass key.↗ till inläggetVad menar du med gratis? Det kostar inget att gå till hålan där hill giants finns.haha jag kom in gratis jag började i Edgeville och fortsatte jag skulle se mig omkring och jag såg en stege och gick dit och så Hill Giants! gratis :D
Bandits, slayer monsters osv
Greens FTW:P Så tjänar man mkt pengar oxå.