💬
Logga in
Fuska.se

Kh1 High Jump?

10 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Jag undrar bara vart man kan hitta high jump på kingdom hearts 1..

19 Jun 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare

i monstro

21 Jun 2008
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

i monstro

Undrar det också, men vart i monstro?

22 Jun 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare

efter första matchen mot paracite cage(tror den hette så) så finns high jump i en skattkista på båten i munnen

13 Apr 2009
Nivå 1 · Novis

huh? va? va e monstro ? har man lämnat travers town då? :( d går jätte dåligt för mej

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

huh? va? va e monstro ? har man lämnat travers town då? :( d går jätte dåligt för mej

Monstro kommer du stöta på i mitten av spelet, när du ska åka till neverland. Så om du är i traverse town haru en bit frammåt till han ;)

7 Jun 2009
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Monstro kommer du stöta på i mitten av spelet, när du ska åka till neverland. Så om du är i traverse town haru en bit frammåt till han ;)

Jag hittade han när jag skulle till Atlantika så jag tror han kan komma lite varsomhelst :P

13 Jun 2009
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag hittade han när jag skulle till Atlantika så jag tror han kan komma lite varsomhelst :P

haha ne.. man stötter på han när man åker till atlatica .. thats all ^^

14 Jun 2009
Nivå 4 · Lärling

du kan va i han en gång i spelet och det är när du ska åka till atlantica så passa på och göra allt där...

Nivå 2 · Novis

50% att man stöter på honom påvägen till Atlantica eller halloween.

/Ni vet att trådskaparen inte varit inne på ett år?

15 Jun 2009
Nivå 4 · Lärling

man möter han inte mellan haloween town utan atlantica och det är 110% chans att du hittar han

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in