↗ till inlägget↗ till inläggetAbbyssal? =)Mitt mål är just nu lvl 65 slayer, är lvl 46 (tror jag)
Dezen, Dezen, Dezen.
Abyssal demons är 85 slayer. :P
↗ till inlägget↗ till inläggetAbbyssal? =)Mitt mål är just nu lvl 65 slayer, är lvl 46 (tror jag)
Dezen, Dezen, Dezen.
Bartender så klart ( HAHAHAH )
↗ till inlägget
Dezen, Dezen, Dezen.
Dust devils :D Har alltid velat döda några sånna...
Nytt mål, måste göra dessa quest....
-Troll Stronghold
The Dig Site
Waterfall Quest
Icthlarin's Little Helper
The Tourist Trap
Biohazard
Underground Pass
Contact!
Desert Treasure
de markerade med - är klarade :P
88 wc nudå. ;)
99 nästa månad.
fishing till runt 85, (79 nu)
sedan tar jag nog även woodcutting till 85 (har 77)
sen fortsätter jag nog med str till 90 och def till 70 (80str och 61def)
↗ till inläggetfishing till runt 85, (79 nu)
sedan tar jag nog även woodcutting till 85 (har 77)
sen fortsätter jag nog med str till 90 och def till 70 (80str och 61def)
NötarN^ :)
har inget annat för mej :(
80 wc, 79 atm :D
↗ till inläggetInte för att jag vet vilken av dig det är jag snackar med men grattis till no-life't iaf =) Och hälsa den andre nissen =)har inget annat för mej :(
lirar ju lite GW emellanåt också.(obsidian armor shall be mine)
↗ till inläggetJa för vi va ju inte no life i somras...↗ till inläggetInte för att jag vet vilken av dig det är jag snackar med men grattis till no-life't iaf =) Och hälsa den andre nissen =)har inget annat för mej :(
Yippie! Lvl 89 woodcutting. ;)
↗ till inläggetJa för vi va ju inte no life i somras...↗ till inläggethar inget annat för mej :(
Inte för att jag vet vilken av dig det är jag snackar med men grattis till no-life't iaf =) Och hälsa den andre nissen =)
Nej, jag va faktiskt ute och träffade kompisar mer än alla mina somrar sedan 10 års ålder gemensamt :)
↗ till inlägget↗ till inläggethar inget annat för mej :(
Inte för att jag vet vilken av dig det är jag snackar med men grattis till no-life't iaf =) Och hälsa den andre nissen =)
Ja för vi va ju inte no life i somras...
Nej, jag va faktiskt ute och träffade kompisar mer än alla mina somrar sedan 10 års ålder gemensamt :)
Var det inte du som skrev att om man spelar typ 8 timmar om dagen, så är man no life?? Även om man är ute med kompis resten av tiden?
↗ till inlägget↗ till inläggethar inget annat för mej :(
Ja för vi va ju inte no life i somras...
Var det inte du som skrev att om man spelar typ 8 timmar om dagen, så är man no life?? Även om man är ute med kompis resten av tiden?
nejdå ;)
Fixade nyss lvl 90 woodcutting. :)
9 lvls till.
Håller på att träna fletching atm, aim: 99 :P 86 snart
60 att
idunno mitt ända mål i runescape var o bli bland dem bästa (combat mässigt), utan o bry sig ett skit om spelet rofl jag är nästan där nu, så vettifan vad jag ska göra efter jag dingat 130 troligtvis ägna mig mer tid till wow, cs eller warcraft3
väntar på starcraft 2 & diablo3 :/ de 2 kommer ÄGA FETT!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in