💬
Logga in
Fuska.se

Aktivitetshanteraren Startat Ej!

4 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #1

Hejsan!

När jag trycket på CTRL ALT DELETE så ser jag aktivitetshanterarent ikon nere i högra hörnet, men den öppnas inte och datorn bli jätte seg. Säker på att det inte har med min hårdvara att göra, eftersom att jag har 4gb ram, 512mb grafikkort och tripple core 2.10 Ghrz Processor. Har även testat att öppna Aktivitetshanteraren i CMD! Datorn uppdateras även (en liten ikon nere i hörnet, där det står att Windows Uppdaterar). Ikonen kan man varken klicka eller höger klicka på, och den verkar ha fastnat på 59% .. VÄLDIGT TACKSAM FÖR SNABB HJÄLP!

Thank's in advance!

↗ till inlägget

Hejsan!

När jag trycket på CTRL ALT DELETE så ser jag aktivitetshanterarent ikon nere i högra hörnet, men den öppnas inte och datorn bli jätte seg. Säker på att det inte har med min hårdvara att göra, eftersom att jag har 4gb ram, 512mb grafikkort och tripple core 2.10 Ghrz Processor. Har även testat att öppna Aktivitetshanteraren i CMD! Datorn uppdateras även (en liten ikon nere i hörnet, där det står att Windows Uppdaterar). Ikonen kan man varken klicka eller höger klicka på, och den verkar ha fastnat på 59% .. VÄLDIGT TACKSAM FÖR SNABB HJÄLP!

Thank's in advance!

Har du startat om datorn? Det låter som att något har buggat sig, kanske ett virus?

Starta om datorn i felsäkert läge och virusskanna din dator, diskdefragmentera sedan och kör igenom datorn med programmet CCleaner, brukar lösa det mesta.

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #3

Har startat om datorn, många ggr... Har virusskannat och nu ska jag defragmentera och köra CCleaner!

Lite synd att behöva göra sånt här 5 dagar efter att ha köpt datorn :P

Senast ändrad:

17 Apr 2009
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #4

Fungerar fortfarande inte ... Och jag fattar inte värför det blir så jäkla segt! TACKSAM om nån kunde svara om problemet!

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #5

Fixat detta, genom att använda Packard Bell's Recover Service x') ... Alla program och filer blev kvar, och systemfilerna byttes ut m.m...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in