hej jag har blivit lite sugen på Crysis men jag e tveksam på om jag ska köpa Crysis och Crysis warhead vad tycker ni? och vad tycker ni om spelet?
Crysis
↗ till inläggethaha den va bra :D
Grym.
↗ till inlägget↗ till inläggethaha den va bra :D
Haha, du sa "Någonsin hört talas om google och ordet recension?", och i Google sökningen hade du skrivit "Crysis Review"... Vart kommer ordet recension in ? :P
Har testat demot, och jag tycker det är rätt kul ! Sen på hela har jag hört att man ska kunna bygga egna banor osv..
Börja med att köpa Crysis sen köp Warhead om du tycker Crysis var bra ;)
↗ till inlägget
Haha, du sa "Någonsin hört talas om google och ordet recension?", och i Google sökningen hade du skrivit "Crysis Review"... Vart kommer ordet recension in ? :P
Har testat demot, och jag tycker det är rätt kul ! Sen på hela har jag hört att man ska kunna bygga egna banor osv..
review=recension
↗ till inlägget
Jo det kan man
↗ till inlägget↗ till inläggethaha den va bra :D
review=recension
Ja, men det lät lite roligt !
Är väldigt intresserad på Map Editorn'n ... Säg's att man ska kunna bygga väldigt mycket detaljer och var gubbarna ska stå, attackera m.m...
↗ till inläggetmen Crysis Warhead ska ju tydligen va mycke bättre än CrysisBörja med att köpa Crysis sen köp Warhead om du tycker Crysis var bra ;)
↗ till inlägget↗ till inläggetmen Crysis Warhead ska ju tydligen va mycke bättre än CrysisBörja med att köpa Crysis sen köp Warhead om du tycker Crysis var bra ;)
imo är bättre att börja med crysis först o sen crysis warhead
Själv har ja Crysis och tycker att det är helt okej, dock kan jag inte spela det längre eftersom att datorn min suger.