↗ till inläggetminish cap? =PGanon (the legend of zelda)
Vad vore ett Zelda spel utan Ganon? :D
OT:
yiazmat =D han e en av mina favvo bossar xD (50 miljoner hp visserligen men han e kul ändå =D... och söt <3)
↗ till inläggetminish cap? =PGanon (the legend of zelda)
OT:
yiazmat =D han e en av mina favvo bossar xD (50 miljoner hp visserligen men han e kul ändå =D... och söt <3)
↗ till inläggetYiazzy <3↗ till inläggetminish cap? =PGanon (the legend of zelda)
OT:
↗ till inläggetvisst ansem e kul men han e för enkel =P
↗ till inläggetFinal Fantasy va?↗ till inläggetminish cap? =PGanon (the legend of zelda)
OT:
Final Fantasy va?
Ja.
↗ till inläggetFinal Fantasy va?↗ till inläggetGanon (the legend of zelda)
minish cap? =P
OT:
yep =P ff12 =D
dr.M från sly 3. första gången jag mötte honom tog det typ 6 timmar innan jag dödade honom
1)Phantom ganon - den är en så fantasifull men svår boss :D
2) Thaddius - för den är bara så lätt och rolig :P
↗ till inlägget1)Phantom ganon - den är en så fantasifull men svår boss :D
Hur kan man tycka phantom gannon är favoritbossen när det finns så andra många roliga figurer i OOC?
↗ till inläggetShadow Mario är rolig :) Men vi gillar Mini Bowser.Vet inte vrf, men jag har gillat shadow mario sen jag såg han första gången. Black Shadow från F Zero GX gillar jag också.
↗ till inlägget↗ till inlägget1)Phantom ganon - den är en så fantasifull men svår boss :D
Hur kan man tycka phantom gannon är favoritbossen när det finns så andra många roliga figurer i OOC?
För den är annorlunda? Jag vet inte men jag kanske inte`gillar samma bossar som du?
↗ till inläggetVet inte vrf, men jag har gillat shadow mario sen jag såg han första gången. Black Shadow från F Zero GX gillar jag också.
Är shadow Mario svår?
Påminner om Metal Mario.
http://ui07.gamespot.com/2022/mtlmario_2.gif
Rocket Racer från Lego Racers
http://i.neoseeker.com/p/Games/PC/Racing/General/legoracer2_profilelarge.JPG
Minns när jag mötte honom för första gången, han var supersvår. Men nu har jag klarat honom.
↗ till inläggetSpoilers... spoilers...Lance Gta Vicecity tog ett tag att Klara honom i slutet :P
och Mike Toreno i Gta Sanandreas den råttan hatar honom :evil: :evil: :angry: :angry:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in