Idag försökte jag starta ett gammalt svinkul spel. Varför funkar det inte? Jag MÅSTE ha hjälp. Jag printade skärmen så att ni kan se hur det ser ut.
↗ till inläggetÖka det virtuella minnet. Kontrollpanelen -> System och Underhåll -> System -> Avancerade Systeminställningar -> Avancerat tabben -> Prestanda -> Avancerat -> Under virtuellt minne trycker du på ändra -> Kryssa nu i "egen storlek" och multiplicera ditt RAM minne med 1.5
t.ex om du har 3070 RAM så blir det 1.5x3070=4605
skriv sedan talet du fick i rutorna. ( det ska stå samma i initial och maximum )
↗ till inläggetTack ska testa! :)↗ till inläggetÖka det virtuella minnet. Kontrollpanelen -> System och Underhåll -> System -> Avancerade Systeminställningar -> Avancerat tabben -> Prestanda -> Avancerat -> Under virtuellt minne trycker du på ändra -> Kryssa nu i "egen storlek" och multiplicera ditt RAM minne med 1.5t.ex om du har 3070 RAM så blir det 1.5x3070=4605
skriv sedan talet du fick i rutorna. ( det ska stå samma i initial och maximum )
↗ till inläggetÄr det viktigt att gångra med 1.5 när man ska öka?↗ till inläggetÖka det virtuella minnet. Kontrollpanelen -> System och Underhåll -> System -> Avancerade Systeminställningar -> Avancerat tabben -> Prestanda -> Avancerat -> Under virtuellt minne trycker du på ändra -> Kryssa nu i "egen storlek" och multiplicera ditt RAM minne med 1.5t.ex om du har 3070 RAM så blir det 1.5x3070=4605
↗ till inläggetÄr det viktigt att gångra med 1.5 när man ska öka?↗ till inlägget
Öka det virtuella minnet. Kontrollpanelen -> System och Underhåll -> System -> Avancerade Systeminställningar -> Avancerat tabben -> Prestanda -> Avancerat -> Under virtuellt minne trycker du på ändra -> Kryssa nu i "egen storlek" och multiplicera ditt RAM minne med 1.5
t.ex om du har 3070 RAM så blir det 1.5x3070=4605
vet inte. läste en guide när jag hade samma problem och då stod det att man skulle gångra med 1.5
Högerklicka -> Inställningar -> Kompabilitetsläge?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in